oppassen

hi, ik wil graag oppassen en heb briefje gemaakt. Hebben jullie nog wat tips. ( ik ben 12 en ik weet dat het wat jong is miss maar ik pas soms ook op mn 10 jarige zusje of ga met mn 2 jarige neefje naar de speeltuin enzo)

Hallo,

Ik ben Mara, in oktober wordt ik 13, en ik ben op zoek naar een bijbaantje. Aangezien ik erg van kinderen houd, lijkt het mij leuk om op te passen.
Doordeweeks zit ik nog op school, en mijn schooltijden varieren van 14.00 tot 16.00. Maar in het weekend heb ik geen vaste verplichtingen.
Bent u op zoek naar een oppas? Dan kunt u me bellen op nummer 06… of op 02…

Groetjes,

Mara

Bijvoorbeeld dat je al ervaring hebt, zoals je al zei. En maak voor jezelf een vragenlijstje als je al wordt uitgenodigd. Met vragen als; hoelaat moeten de kids naar bed, wat mogen ze niet hebben qua eten en drinken, wat wordt mijn uurloon, moeten de kids ook in de douche, zijn de kids ergens allergisch voor… Dat soort vragen

Als je nog meer vragen hebt kun je me altijd noten, ik pas namelijk ook op.

Je schooltijden klinken een beetje alsof je van 2 tot 4 op school zit en dus de hele ochtend zou kunnen oppassen. Misschien kan je er beter van maken dat je vanaf 2/4 uur 's middags beschikbaar bent

Ik denk eerlijk gezegd niet dat iemand je heel erg snel gaat bellen omdat je nog maar 12 bent… maar je kan het altijd proberen, ik zou je briefje alleen nog wat aanpassen met je hobby’s, ervaringen en motivatie.

Me too, dus je mag mij ook noten :slightly_smiling_face: