Oppassen

Hee meiden,
Over een uurtje moet ik oppassen bij een meisje van 7 en een babytje van 1,5 jaar. Ik weet alleen niet wat ik met ze kan doen… Vlakbij is een speeltuin, maar ik weet niet of ik ze hier mee naar toe mag nemen en ik dacht ook aan koekjes bakken maar dat weet ik niet of dat mag… Heeft iemand ideeen?
x

je kunt altijd vragen aan de ouders of je met ze naar de speeltuin mag. Wat ik verder altijd doe zijn inderdaad cakejes bakken en versieren (dan haal ik wel zelf de spullen, anders is het lullig voor de ouders), met ze kleuren, verven, met hun speelgoed spelen, etc. :slightly_smiling_face:

have fun!

kleuren (:

Ik doe meestal spelletjes met ze of met hun speelgoed laten spelen.

Spelletjes
Knutselen
koekjes bakken of cakejes

Ik zou met iets bakken wel uitkijken met een kindje van 1,5… Ik weet niet waar de oven daar zit, maar als hij laag in de keuken zit, kan zo’n kindje zich verbranden.
Dus over dat soort dingen zou ik wel even nadenken als ik jou was.
Kleuren en knutselen kan altijd inderdaad! Of ze gewoon lekker hun gang laten gaan met hun eigen speelgoed.

Mijn neefje van 1 vindt alles grappig, dus dat is niet zo moelijk. Mijn nichtje(5) wil meestal memorie doen ofzo

Of je haalt van die simpele cakejes en je gaat ze zelf versieren met ze. Helemaal niet gevaarlijk. Gewoon met slagroom en hagelslag en zo :slightly_smiling_face:

Er is n oppastopic…