Oppassen op twee jongens: HELP!

Ik weet niet zeker of dit onder lifestyle hoord maar: ik ben aan het sparen voor een reis naar engeland. Dus pas ik zo veel mogelijk op. De eerste keer gaat meestal goed, maar de tweede keer (als ze mijn grenzen willen testen en ik streng moet zijn) gaat het meestal niet zo goed. Ik weet niet echt wat ik moet doen zeker niet als het een jongen/jongens is/zijn. Ook vinden ze me meestal niet meer leuk als ik ze naar bed stuur als ze echt niet willen. Nu moet ik binnenkort op twee jongens passen die allebei 10 zijn. Ik weet niet wat ik met ze moet gaan doen: bordspel? nee vinden de meeste niet meer leuk. Wii’en? Hebben ze niet. En wat nou als ze me niet meer terug willen laten komen? Mijn vriendin heeft altijd wel oppas werk. Om de minuut wil iemand haar en ik lig bijna helemaal stil. iemand tips?

Ik vraag altijd aan mijn oppas kinderen wat zij nou leuk vinden om samen te doen. Als ze dan niks weten stel ik wat voor. Probeer met die jongens heel makkelijk om te gaan. Ga mee in wat zij leuk vinden en probeer aan te sluiten. Gaan ze te ver, dan ben je even duidelijk en dan is het daarna weer goed. Zo weten zij je grenzen maar is het daarna wel weer gewoon gezellig.
Ik zou momenteel echt niet goed weten wat 10 jarige jongens leuk vinden om te doen. Maar dat weten zij zelf vast wel!

Dit kan in het algemene oppas topic!

Filmpje kijken? Hou je ze twee uur stil en zoet mee, eten erbij, drinken erbij!

Vraag wat ze leuk vinden om te doen, en het hoeft niet persé iets met jou te zijn. Als ik 's avonds oppas kijken we altijd tv wat zij willen zien. Als ze graag achter de computer zitten ofzo kun je vragen welk spel ze doen en hoe het werkt etc.