oppassen, maar niet samen met hem.

hee!

vanavond moet ik dus oppassen bij mijn oppaskindje. Dit is pas de derde keer dat ik daar oppas btw.

maar er is dus een jongen. en hij wil graag komen vanavond naar dat oppasadres. en dan samen met mij oppassen. maar hier heb ik dus helemaal geen zin in.
ten eerste mag ik geen mensen daar gaan uitnodigen van die ouders.
dit heb ik hem ook al verteld.
maar toen begon hij door te zeuren.

en nu komt het erop neer dat ik vanavond vraag of hij ook mag komen aan die ouders… en dat ik hem dan sms.
maar wat kan ik smsen dat hij toch niet mag komen??

ik dacht aan; sorry, maar je mag niet komen. want die ouders die kennen mij ook nog niet zo goed. en ze willen mij eerst beter leren kennen… voordat ik mensen mag uitnodigen.

is dit geloofwaardig??
(ik wil echt niet dat hij komt… )

Hij komt claimerig over. Als jij het niet wil en het mag daarbij niet, dan zie ik geen reden om te zeggen dat hij wel kan komen.

Stuur gewoon:
Je mag niet komen.

Hij kan dr toch niks tegen doen:l

als jij niet wilt dat hij komt. moet hij dat maar resprecteren. Laat je niet ompraten.
Als ik jou was zou ik m bellen ipv smsen, en maak duidelijk dat hij niet mag komen.

Ik zou het sowieso niet doen. Ten eerste als hij toch komt, zullen de ouders van je oppas kindje er niet blij mee zijn… Stuur gewoon: Je mag niet komen. En je niet laten ompraten hoor ! Succes .

wees gewoon eerlijk en zeg dat je er nu niet zoveel zin in hebt en dan als ie terug smst niks meer doen

dankje voor al die snelle reacties…
maar het is echt een zeikerd hoor… gister zat hij dus op msn erover te zeuren…

hij zei zelfs tegen me dat ik dan moet zeggen dat hij mn broer is.
nja zeg… ik ga niet liegen tegen die ouders…

Je had gewoon moeten volhouden: nee is nee. En als hij zeikt gewoon afkappen, zeggen dat het gewoon nee is en hem verder negeren als hij erover door gaat.

Zeg duidelijk nee, blijf niet een beetje ertussen hangen van ‘Ik kijk wel, ik weet niet of het mag’ enz.

Dat zou ik niet sturen, want misschien later begint hij er dan opnieuw over te zeuren . .
Ik zou gewoon sturen ; je mag niet komen.
En als hij dan nog zeurt, zou ik gewoon niet meer reageren. Nee is nee.

Laat niet over je heen lopen.

-Je gaat niks voor hem regelen
-Laat hem gewoon zeuren

en klaar is kees

Vraag het gewoon niet aan die ouders, en zeg gewoon tegen hem dat het niet kan & mag van die ouders.

Weet ook dat als je het toch vraagt aan die ouders, hun vertrouwen in jou wat minder wordt, want ze veronderstellen dat je WEET dat zoiets niet mag. En een meisje die een jongen vraagt om te komen babysitten want ze zijn alleen thuis (behalve dat kindje natuurlijk), klinkt zoiezo alsof jullie foute dingen gaan doen.

ja mee eens, het klinkt heel raar dat hij pérsé bij jou wil zijn tijdens het oppasssen… is ie soms iets van plan ofzo

Ja, dat dacht ik ook al maar ik durfde het niet te zeggen.

hoezo niet dan?

Ik durfde het niet te zeggen misschien dat ze dan schrik zou krijgen fso. . . x’)

Zeg gewoon dat inderdaad gewoon :wink:
Hij weet toch niet of die mensen het echt hebben gezegd.
Gewoon voet bij stuk houden hoor!

hee

uiteindelijk heb ik dus niet eens gevraagd aan die mensen. maar gewoon gezegd dat het niet mag.

mjaa nu zit hij ook al weer te zeuren over de volgende keer. >.< de zeikerd.

Jezus.
Wat een opdringerig type. .__.
Wat wil hij dan wel niet allemaal uitspoken met jou? o.O

WUHAHA omg wat een nerd
ghehe ga anders met hem praten
zeg ; hun willen neit dat er andere mensen bij zijn dus dat kan zowieso nooit!
en als je zo graag met mij wilt oppassen kunnen we tog ook gwn een andere x normaal afspreken! en als je dat zelf niet wilt zeg je dat gwn!
datje neit met hem wilt afspreken!
of je vraagt waarom hij nou eigenlijk met je wilt oppassen
daar ben k nou echt benieiuwd over:P hahhahaha
jy niet?