Oppasbaantje

Heee meiden.

Wie heeft hier ook een oppasbaantje? En hoeveel verdien je? En wat doen jullie meestal als jullie moeten opassen?

Liefs

Ik verdien 3.50,- per uur…

het probleem is ;; ik wil een oppasbaantje x]

Tussen de 3.50 en 5.00.
En wat ik doe… tsja… spelen (met de kinderen hun speelgoed of 'het spannende kleurspel (helemaal zelf verzonnen haha xd) 't gaat dat je dus allemaal gaat kleuren en als ik dan zeg; doordraaien, moet je aan een anders tekening kleuren, verzorgen (luiers, flesje/eten geven, in bed leggen).

Zoekfunctie!
ik verdien 2,50 trouwens (maar bij mij slapen de kinderen altijd al)

5 euro per uur. 3 kinderen van 0, 3 en 6. Ligt eraan wanneer ik daar ben wat ik moet doen.

Same here.

bij mij verschilt het maar ong tussen de 4-5 per uur.

ongeveer 3 euro per uur, maar dat zijn dan mijn neefje en nichtje, ik zoek gewoon een lief oppaskindje in de buurt… maar heb er nog geen gevonden…

Ik wil ook graag een oppasbaantje maar ken niemand met kleine kinderen… (:
Een briefje bij de supermarkt ophangen vind mijn moeder eng en de krant hebben we nooit etc etc. Hoe hebben jullie ze gekregen :slightly_smiling_face:

Ik verdien 10 euro per uur veel te veel, maar heb nooit een bedrag gevraagd krijg het altijd gewoon

Het is een meisje van 1 en een jongetje van 4 en soms moet ik met ze eten, maar dan eten we altijd pizza (dat meisje een prutje). Dan moet ik ze ook allebei in bed stoppen. Soms moet ik ook alleen het jongetje naar bed brengen en soms slapen ze allebei al.

Ik krijg rond de 3,50 ik weet eigenlijk niet precies hoeveel haha. Maar voor alle mensen die willen oppassen: als er veel kinderen bij je in de buurt wonen, moet je gewoon een briefje maken, daarop jezelf voorstellen enzo, en dan zeggen dat je oppasadresje zoekt, en dan reageert er hopelijk iemand!

Ik heb een jaar lang vaste oppaskindjes gehad.
Ik kreeg 7,50 per uur en dan moest ik ze van school halen, naar sport brengen, de pony verzorgen, eten koken etc.

3.50 tot 5 euro per uur (verschilt een beetje ik heb ook wel eens 10 euro voor 1.5 uur ofzo)
beetje spelletjes met ze doen, als het warm is buiten spelletjes met water bedenken etc. leuke dingen bedenken die ze kunnen knutselen en als ze in bed liggen gewoon tv kijken :wink:

3 oppasadresjes
bij een 4 kinderen (2, 5, 9 en 10 jaar)
bij een 3 kinderen (5, 9, 10 jaar)
bij een 2 kinderen (5, 8 jaar)

ik krijg altijd 5 euro per uur als ik op m’n buurjongetje moet passen, maar dat is niet zo vaak

Ik heb 3 oppasadresjes waarvan 2 vast, en dat andere zijn mijn 2 nichtjes

nichtjes: 8 en 10
bij de ene: een meisje van 5
bij de ander: 2 meisjes van 2 en 4

ik verdien 2,50 euro per uur, en wil eigenlijk wel wat meer verdienen, maar hoe zeg je dat? Ik begin volgende week weer, de eerste keer weer na de vakantie.

Goeie tip! :grinning:

2.50 ongeveer. ze krijgt eten, gaat spelen, in bad en hup naar bed. dusja valt nog wel mee, toch vind ik het leuker als ze wakker is :slightly_smiling_face:

4 euro en savonds 3 of 3,50.
Overdag gewoon de kinderen gezellig vermaken.

Ik doe het elke zaterdag heel de dag, van 7.45 tot een uur of 18.30 (die mensen hebben eigen winkel). Ik sta ook op de loonlijst van de winkel en verdien gewoon het minimum voor een 18jarige (¤4.14 per uur). Heel leuk werk!