Oppasadres.

Oke misschien een hele stomme vraag, maar goed:
ik zou wel wat meer oppasadressen willen, ik heb er nu wel 1 maar daar pas ik niet heel vaak op. nu zegt me moeder dat ik briefjes in de bus moet gaan doen in de straat, wat ik dus ook wel van plan ben.
maaar wat moet ik daar dan op zetten? haha ik ben daar zo slecht in.
‘hoi ik ben anouk en ik wil graag oppassen’ staat ook zo stom.
iemand ervaring hiermee? x

Ergens bij een supermarkt een briefje ophangen?
Je naam+leeftijd en telefoonnummer…Dan kan je het verder toelichten?

alleen naam en telefoonnummer enzo op dat briefje zetten?
ik hang ze niet op in de supermarkt,
maar gewoon in de straat briefjes in de bus gooien, er wonen genoeg kinderen hier.

Je leeftijd is denk ik ook wel belangrijk om erop te zetten en mss de kwaliteiten waarover jij beschikt en waarom jij een goede oppas zou zijn. Ik zou idd gewoon flyers in de bus doen (:

jep, ik ook.

ik ga hem bij mijn oude school ophangen, mijn zusje zit daar nog op school en mams kent er veel mensen. weet alleen ook nog niet wat ik erop moet zetten…

Wat ik heb gedaan:
een briefje gemaakt met:
Hallo, ik ben Manouk, zoveel jaar oud, en ik zoek een oppasadresje. Ik vind het leuk om met kinderen om te gaan.
Toen tel. nr erbij , en hop binnen 2 weken of zo werd ik gebeld.

Je kan er ook op zetten:
Hoi ik ben (naam) en ik bied mij aan als oppas!

Ja gewoon jezelf een beetje leuk presenteren (:

je kan ook gewoon bij de mensen aanbellen inplaats van een briefje is toch persoonlijker en dan kun je jezelf ook leuker presenteren!(:

Ik heb al mn oppasadresjes via marktplaats gevonden. In het begin dacht ik misschien tref ik echt super vreemde en enge mensen aan. Maar via Markplaats heb ik echt super leuke mensen ontmoet. Typ gewoon in bij zoeken oppas en dan zie je vanzelf een hele lijst met mensen die een oppaszoeken,

Is wel veel werk, als je bij iedereen moet aanbellen. Maar is mss ook wel een goed idee

ik ging ooit aanbellen bij zo n mensen thuis
dus ik bel daar aan, was er zo n vette creep daar
zegtie zo : ‘wat is?’
ik zeg zo : ‘Nou, hallo, ik ben dus …’
BOEM
deur dicht gegooit

ik dacht echt van okeeeeeeeeeeeee nooit meer aanbellen XD

Het is denk ik handiger als je briefjes bij; scholen, peuterspeelzalen, BSO’s, en supermarkten ophangt, als je namelijk iedere deur moet afgaan in je woonplaats ben je denk wel even bezig en moet je ook vee uitprinten enzo.
en op het briefje zou ik gewoon iets zetten van;

Hallo, ik ben Anouk, en ik ben opzoek naar wat adressen waar ik kan opassen, dus heeft u nog een oppas nodig? bel me dan op het nummer; 06… Groetjes Anouk.

zoiets?

UHM NEE,
beter niet doen. dan reageren er creeps. dan ga je naar dat huis en wie weet wat je daar te wachten staat.