oppas tips

haay ik pas in de buurd op kindjes als baby oppas maar het loopt niet zo goed omdat de ouder thuis blijven of opa en oma komen oppassen en ik mag bij me ouders niet ver van huis een bij vreemde mensen heeft iemand tips een vriending zij meld je aan bij een oppas centrale maar hoe oud moet je daar voor zijn?
iemand ervaring?
briefjes rondbrengen heb ik al gedaan helpt niet egt

als je niet ver van huis mag moet je je zeker niet gaan inschrijven bij een oppascentrale, bovendien is dat wanneer je 18+ bent en dat ben jij niet :wink:. Ik zou als ik jou was een aantal briefjes schrijven op je pc en daar jezelf presenteren. Zeggen dat je voor oppas ter beschikking staat en die dan in de brievenbussen doen tot waar je mag oppassen :wink: ik denk dat je dan snel reacties krijgt! Succes xx

gooi gewoon briefjes in de brievenbus met:
hoi ik ben blabla, blaba oud en ik zoek een oppas adresje, heeft u intresse? bel me

briefjes in de brievenbus doen heb ik ook gedaan, duurt wel lang voor je reactie krijgt, maar ik zou vooral briefjes gooien bij mensen die er net zijn komen wonen of mensen waar een baby is geboren. ik heb zelf net mijn eerste oppasadres gekregen: EINDELIJK. je kan ook briefjes ophangen bij de peuterspeelzaal, of supermarkt ofzo, maar vooral tegen heeel veel mensen vertellen dat je nog een adres zoekt!
succes

@ XXIEM: Ik heb ook briefjes gedaan en diezelfde middag werd ik gebeld.