Oppas advertentie

Hoihoi!

Ik heb een oppas advertentie gemaakt om in de bus te doen bij mensen met kinderen bij mij in de buurt,
nou zou ik het heel fijn vinden als jullie je er je mening even over geven en tips/verbeteringen geven!

Hallo!
Ik ben [volledige naam], ik ben 14 jaar en doe 3 VWO op [school].
Ik wil heel graag een baantje, maar omdat ik vaak nog te jong ben en houd van jongere kinderen leek oppassen mij een goed idee.
Dreumesen, peuters, kleuters, 9 jaar dat maakt mij niets uit ik vind alles geweldig.
Ik ben doordeweeks beschikbaar van 16:00-22:00 en in het weekend de hele dag tot 23:00. Of het nou voor ‘tussendoor’ is of een vast adres, prima! Als het zou moeten help ik uw kind met alle plezier met huiswerk, kook ik, of verschoon ik de luier, dat is allemaal geen probleem.

Met vriendelijke groet,

[volledige naam]
[adres]
[thuisnummer]

Heb je al ervaring? Want dat zou ik er dan ook inzetten

Dit mag volgens mij ook wel in het bijbaantjes topic.

Verder vind ik het goed klinken. Ik weet niet of iedereen dit op prijs stelt om in de brievenbus te krijgen. Maar aan de andere kant is het in deze tijd wel een goed teken om de stoute schoenen aan te trekken en zelf op zoek te gaan om wat geld te kunnen verdienen. Uiteindelijk zullen de meesten dit wel kunnen waarderen, ook al hebben ze geen oppaswerk voor je.

Als tip zou ik het ook bij de plaatselijke supermarkt ophangen!

O, en ik zou niet meteen al je adresgegevens enzo erop zetten. Wie weet wat voor vage types dat briefje in hun handen krijgen.

Dit kan inderdaad in het algemene bijbaantjestopic, of het oppastopic. Slotje dus.