Opnieuw proberen?

Na lang getwijfeld te hebben heb ik nu toch maar een topic aangemaakt omdat ik jullie hulp nodig heb.
Ongeveer anderhalf jaar geleden heb ik een jongen ontmoet via een vriendin. We hebben toen heel veel gepraat op msn en ook weleens 3 uur durende telefoongesprekken gevoerd. Na ongeveer 2 maand gingen we ook afspreken. Hij kwam heel onverwachts naar mijn dorp toe. Ik was helemaal in paniek en wist ook niet wat ik aanmoest enzo. Uiteindelijk heb ik hem gewoon een paar uur op mij laten wachten (ik weet het, echt heel erg). Ik ging erheen met 2 vriendinnen en het was heel erg gezellig. Dit was de eerste keer dat ik hem in het echt zag. Hij bleef eten en heeft ook gelijk mijn moeder, stiefvader en broertje ontmoet. Ze vonden hem heel aardig enzo.
Die weken erna bleven we smsen en spraken we nog een keer af, dit keer bij zijn huis. Ik vond het nog een beetje eng dus er ging een vriendin mee. Het was weer erg gezellig. We bleven, net als de keer ervoor, weer veel smsen totdat hij opeens smste dat hij tussen mij en een ander meisje moest kiezen en voor haar koos. Uit het niets. Ik snapte er niks van en begon hem helemaal uit te schelden en alles. Ik was zo boos en teleurgesteld dat het zo eindigde.
Ik heb hem sindsdien niet meer gesproken (dit was eind november 2010). In mei zag ik hem weer op een feestje en zeiden we helemaal niks tegen elkaar.
2 week geleden wou ik wel graag weer contact met hem dus heb ik zijn nummer gevraagd aan een vriendin en begonnen we te whatsappen. In het begin was het nogal onwennig en leek het erop alsof hij geen contact wilde. Maar ik zette door en begon vaker tegen hem te praten. Het contact werd weer leuk en net zoals vorig jaar. Afgelopen donderdag liet hij weten weer met me af te willen spreken. Ik helemaal blij enzo maar hij heeft inmiddels wel een vriendin (had hij vorig jaar ook en toen ging het uit). Ik vind hem nog steeds wel een beetje leuk en als ik hem zie al helemaal weer. Ik heb gewoon een zwak voor hem denk ik.
Zal ik hem nog een kans geven en met hem afspreken?
Wat zouden jullie doen en wat is jullie mening hierover? Iig bedankt voor het lezen.
Liefs, Christy

als ik jou was zou ik het niet doen. je bent zijn 2e keuze…
maar misschien als hij iets doet waardoor je hem kan vergeven…

maar wat is er mis met vrienden blijven?? misschien ligt het gewoon te gevoelig.

@weyy Ja, ik weet het niet. Ik denk dat ik dat niet echt zou kunnen omdat ik hem toch nog wel leuk vind. En hij flirt de hele tijd met mij…

@WinterFairy Dat is ook wel weer waar. Hij spreekt heel vaak met meisjes af… Ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik zie het anders nog wel even aan

ik denk niet dat je hem kunt vertrouwen. hij heeft een vriendin… en hij flirt met jou. dat wijst er gewoon op dat hij niet trouw is.

@weyy Nee klopt, daar heb je wel gelijk in. Bedankt voor je reacties hihi

Niet doen… Ten eerste was je al eens een 2e keus, dan moet je al meteen laten gaan ( vind ik… ) daarnaast heeft hij een vriendin, dus lijkt mij niet zo verstandig. Hij is het niet waard.

nee. je ziet toch best duidelijk dat je zijn tweede keus bent en dat hij het niet echt serieus met je meent?

Dank jullie wel voor de reacties. Het is lastig omdat ik hem toch nog wel heel leuk vind…

Je bent tweede keus, hij heeft een vriendin, hij heeft je al laten schieten en je hebt hem uitgescholden. Hij heeft echt wel het idee dat hij je zomaar even kan dumpen en weer mee kan afspreken. En trouwens wil jij het meisje zijn dat een vriendje afpakt?

Niet doen. Hij heeft een vriendin en hij vind/vond je blijkbaar niet leuk genoeg.