Opnieuw contact zoeken of achter me laten?

Ik was afgelopen zomer 2 weken op vakantie met mijn familie, eerlijk gezegd zag ik er best wel tegenop…
Mijn zussen hadden hun vriendjes mee dus ik moest het met mezelf gaan doen.

Na een paar dagen had ik eindelijk wat mensen van mijn eigen leeftijd leren kennen dus ik was best tevreden. Totdat diezelfde avond een jongen reageerde op een opmerking die ik maakte. Het kwam erop neer dat ik die avond terug zou moeten komen naar hem en zijn vrienden. Hij zag er wel aardig en oké uit. Maar was ook 2 jaar ouder. Ik hoorde m’n moeders gedachten al in m’n hoofd, maar goed het was vakantie. Ik besloot terug te komen, en in eerste instantie viel het een beetje tegen. Ik voelde me ongemakkelijk omdat de jongen waarvoor ik kwam telkens wegliep en ik dus de hele avond met zijn vrienden zat te kletsen, wat natuurlijk ook heel gezellig was. Later bleek dat hij bang was dat ik meer geïnteresseerd was in hen, dan in hem.

We spraken nog een keer af samen dit keer en het voelde erg fijn, gewoon wat gekletst en gelachen. 2 dagen later kwam ik hem tegen in De Toekomst, de discotheek daar, en hij gaf me 'n kus. Opeens zag ik dat hij een kettinkje droeg met een naam erop, maar hij vertelde me dat het z’n zusje was. Voor dat ik het wist waren de 2 weken om en moesten we afscheid nemen. Dus we gingen die avond daarvoor samen wat doen, ik heb me werkelijk waar nog nooit zo op me gemak gevoeld bij iemand. Ik had z’n nummer dus we spraken elkaar vaak op whatsapp. Tot dat ik zag dat hij een vriendin had. Ik voelde me zo voorgelogen dat ik eigenlijk niet meer wilde praten. Hij maakte het uit, volgens hem voor mij maar ik geloof er vrij weinig van…

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, aangezien zijn whatsapp al een 7 weken niet geopend is. Zijn telefoon kan natuurlijk gestolen zijn of iets anders. Of hij heeft een nieuw nummer en wilde mij net als zijn oude telefoon achter zich laten haha… Nou weet ik zijn voor en achternaam sinds kort. Zal ik hem toevoegen op facebook? Sorry voor het lange verhaal maar zo snappen jullie de situatie misschien iets beter voor mij. Alle tips zijn welkom! xxx

Tjah, je moet het zelf weten maar wil je wel contact met zo´n persoon? Ikzelf zou hem gwn met rust gelaten hebben.

precies wat degene boven me zegt. Wil je wel contact? De kans dat je hem nog gaat zien is er denk ik niet dus wat moet je er nog mee joh. Wegwerpen die handel!

haha! Goed punt, ik weet het niet zo goed. Ik heb hem na de vakantie nog wel 1x gezien want hij kwam me opzoeken met de trein. Maar voor een relatie is meer dan 1x nodig natuurlijk. Dus m’n verstand zegt nee, alleen toch blijf ik elke dag aan hem denken. Dus weet het echt niet zo goed!

Naja dat gaat opzich vanzelf wel weer weg hoor. Voor je het weet kom je een ander tegen die gewoon een straat achter je woont bij wijze van spreken. En dan heb je deze aap niet meer nodig!

Haha ahh dankjewel! Laten we het hopen…
Ik word er echt gek van, ik kijk altijd op z’n facebook maar durf hem niet uittenodigen! Maarja misschien kun je vakantieliefdes beter bij de vakantie houden…

Ze heten niks voor niks VAKANTIE liefdes hea. Straks is hij helemaal bezig met een ander en maak jij je nog druk om van alles. Dat moet je niet hebben hoor.

Precies!
En stel dat je wel contact met hem zou zoeken, jullie worden verliefd bla bla…
Hij gaat dit jaar weer op vakantie en doet precies hetzelfde als wat hij bij zijn ex geflikt heeft.
Je verdient beter!

wow, dan zou ik hem persoonlijk afmaken!
Maar ik zie hem er helemaal niet voor aan… het is echt een lieve jongen pfff, sucks!

Ik hoor altijd, Hoe je een man krijgt zo gaat hij ook weer bij je weg.
dus je kan er inderdaad van uit gaan, dat ie dan ook weer n meisje aan het lijntje houd, en het uit maakt met jou voor haar… en dan voel je je helemaal rot. Dus je kan het beter zo laten. Mocht hij je echt zo leuk vinden als hij zei, Dan komt ie wel naar jou toe.

Ik zou geen contact meer zoeken.

Ik zou jezelf er proberen overheen te zetten en zien wat er in de toekomst op je pad komt… als hij al een vriendin had terwijl je een beetje bezig was (toch)? Dan lijkt mij dat niet echt een geweldig gevoel te geven en zou ik het gewoon laten.
Uiteindelijk moet je aan jezelf denken en niet alleen aan toen en hoe leuk het toen was met hem, dus ik zou gewoon lekker verder gaan misschien kom je wat leukers tegen :grinning:

Lekker off topic maar: Hee, is dat op Texel? Iniedergeval heet zo’n discotheek daar de Toekomst… :sunglasses:

Waarom zou je contact met hem willen, hij gaat gewoon vreemd. En volgens mij betekende het niet zoveel voor hem want ik denk da hij je heeft geblokt op wapp.

Nja ik ben hem niet natuurlijk, en het kan ook me naieve kant zijn, maar hij was juist altijd degene die contact zocht via whatsapp. Maar jullie hebben wel gelijk, en ik ben het er zelf juist altijd heel erg mee eens, toch jammer dat je dan een jongen vind die echt bij je past en het achter je moet laten haha.