opnames New Moon ?

Heee,

ik had een vraagje… weet iemand toevallig wanneer de opnames van New Moon zijn (2e deel Twilight serie) ?
want ik ga in de zomer naar Volterra :smiling_face_with_three_hearts: waar New Moon gedeeltelijk afspeeld!

en het zou érg leuk zijn als ik in mijn vakantie heel toevallig langs de opnamens liep en figurant mag spelen sorry ik droomde even weg… :relieved:

xoxo

Ik heb geen idee, maar neem voor de zekerheid een fotocamera, videokamera en een verrekijker mee want stél je voor dat je PATTINSON :smiling_face_with_three_hearts: tegen het lijf zou lopen… Oké, nu ben ik jaloers.

Maar ik weet het niet. Dus up. :stuck_out_tongue:

haha dankjee =)
de film + fotocamera neemt mn vader zoiezo overal mee naar toe, en die verrekijker moet ik nog even kopen :smiling_face_with_three_hearts:

ik zit al helemaal te dromen dat ze aan het opnemen zijn en dat ze voor het stuk van de toeristen die door vampiers in val worden gelokt mij als figurant vragen ← dat kan ik wel vergeten maar ach, dromen kan geen kwaad :kissing:

Bij Yahoo Answers lees ik in Vancouver (Canada) en Italië, maar dat weet je nooit zeker. Misschien op de officiële Twilight site ofzo? Bij google kan ik het niet echt vinden.

In ieder geval, áls je op een filmlocatie komt: aaaaa jaloers!

thanks =)
zal idd even kijken op twilight… maar het lijkt me wel dat ze in Volterra filmen aangezien heel het dorpje is omschreven en precies overeenkomt met in het echt :grinning: -hoop ik-

er zijn zelfs excursies daar naar hét steegje van twilight en dé klokkentoren heb ik gezien op youtube en gelezen, die wil ik ook maken :grinning:

Wauw, als je ze tegenkomt, dat zou echt supergaaf zijn. :grin: Volgens mij beginnen ze in april met filmen of zo.

in maart beginnen ze met de opnamens xD als je pattison tegne komt wauw… hahaha maar hij heeft dit x niet zo grote rol ? van in new moon is edward tog groot gedeelte niet in het boek?

edward is dr indd tot de helft/driekwart van t boek niet in te bekennen, helaas :’).

Edward is inderdaad een heel deel in het boek niet aanwezig, maar het hele gedeelte in Volterra draait om hem, dus wie weet!

oeh dat zou best geweldig zijn =D Ik hoop het voor je :slight_smile: al denk ik dat het dan wel afgezet is ofzeu =[

denk je echt dat het zin heeft om een hekje neer te zetten als PATTINSON :smiling_face_with_three_hearts: in de buurt is? x’D

ze beginnen met filmen in italie en dat is in maart
dus als je in de zomervakantie gaat denk ik niet dat ze nog bezig zijn :stuck_out_tongue:

ze hebben wel veel figuranten nodig, 40 mensen sowiezo als “eten” voor de vampiers. (als dat stukje überhaupt in de film komt, aangezien ze bij twilight ook veel weg hebben gelaten)

Misschien dat die toch nog veel in de film voorkomt, in haar hallucinaties bijv. :3

Even een vraag die de twilight fans kunnen beantwoorden: Ik heb dat boek nieuwe maan gekocht, maar ik heb twilight niet. Moet ik eerst twilight lezen om nieuwe maan te kunnen begrijpen? Dat vroeg ik me ff af.

neey,
maar het is natuurlijk wel leuker als je twilight eerst leest en dan nieuwe maan :’)

nah dat denk ik wel boxershort…

aaah ik vind new moon zooo irritant xD dat ie weg gaat aah ik kan er echt niet tegen xD

haha dat zou echt cool zijn als je hem tegenkwam xD

In maart beginnen de opnames en de film komt uit in november! Ik hoop voor je dat ze in de zomer nog in Italië zijn :wink:. Zou echt cool zijn!

Ik las net dat ze in mei twee weken in Volterra gaan filmen. Dus dan loop je ze net mis. :’)