opmerkingen over grote borsten

Ik ben niet snel op mijn mondje gevallen en vaak weet ik wel wat terug te zeggen als iemand iets tegen mij zegt wat mij niet bevalt. Maar wanneer er jongens zijn die rotopmerkingen maken over mijn grote borsten dan sta ik echt met mijn mond vol tanden en weet ik niet wat ik moet doen. Het is echt niet zo dat ik te koop loop met mijn borsten, ik probeer ze meestal ook een beetje te “bedekken” (voor zo ver dat gaat dan…) door mijn haar er voor te hangen en niet al te opvallende prints te dragen, maar toch krijg ik weer van die opmerkingen van “zo hé, jij hebt dikke tieten”. Wat moet ik op zo’n momenten terugzeggen? Negeren helpt lang niet altijd, vaak gaan ze dan alleen maar door en als ik wegloop dan komen ze achter mij aan. Ik wil gewoon iets terug kunnen zeggen waardoor ze meteen hun bek houden. Maar wat?

Ik zeg altijd: ja zo groot dat ze niet te bedekken zijn. Maar jou lul is blijkbaar heel klein, je zier er namelijk nieys van :’)

bij jongens komen opmerkinggen over hun lul inderdaad altijd hard aan.

je ziet ze ten minste, dat kan ik van je lul niet zeggen

of gewoon: hoofd om hoog, tieten naar voren en niks van aantrekken!

Haha, this made my day!

:grinning_face_with_smiling_eyes: Die moet ik onthouden

hahaha die is echt geniaal!

Dat is een goede ja, die moet ik onthouden :slightly_smiling_face: Thanks girls!

Hahaa… die is goed!!

Ik en mijn broertje hebben een soort gave om gewoon spontaan zulke dingen te bedenken. Maar de gezicht van die jongens als ik dat zeg? Onbetaalbaar :’)

Dat ga ik ook onthouden! Mooi bedacht hahaha.

Maar ik vind het ook echt zo oneerlijk dat je de grootte bij jongens niet kan zien en bij meiden wel!
Moesten borsten alleen maar te zien zijn als je je kleding uitdoet zou ik over de mijne ook niet zo onzeker zijn.

Ot: Ik denk juist dat felle prints de aandacht van je borsten afleiden?
In die zin dat mensen meer worden afgeleid door het blousje zelf, terwijl als je iets hebt dat gewoon egaal is je direct naar de borstomvang kijkt. (volgens mij)

Trots op zijn! heel veel meisjes hebben ze niet,
Love your body darling!

Ik vergelijk het met de opmerkingen die ik altijd kreeg over mijn acné.
Probeerde het niet te laten raken, draaide me om en liep weg.
Ruimere shirtjes aan doen en zorgen dat ze niet iets uitpuilen of inkijk veroorzaken kan al genoeg zijn voor je.

“ach ga toch met jezelf spelen”

geloof me ik zou er blij mee zijn als ik jou was!

ik snap wel dat het vervelend is hoor! maar als jongens dat zeggen ze het tenminste omdat ze het ‘lekker’ vinden, opmerkingen als tietloos zijn ook niet echt leuk geloof me en daar valt echt niks op terug te zeggen :frowning_face:
omdat ik echt net een a cup heb -__-

ik heb ook dat ze weleens zeiden tietloos. Maar dan zei ik altijd: beter tietloos dan respectloos.

haha die ga ik onthouden! ;p
maar laatste tijd niet zo vaak meer… kleine jongetjes worden ook eindelijk een keer enigzins volwassener

Maak er gewoon een grapje van, “ja he” of “huh tieten die heb ik helemaal niet” of “ja he cup z”
Ik zou verder ook niet weten wat ik zou zeggen :stuck_out_tongue:

Dat zeg je nu. Totdat jij degene bent die de hele dag wordt aangestaard. Of nouja, je tieten worden aangestaard dan. Geloof mij maar als ik zeg dat het écht niet fijn is.
Ik krijg gelukkig niet vaak opmerkingen, maar je ziet ze wel vaak kijken, ja. Meestal zeg ik iets van, kun je het zien od. Mochten ze dan opmerkingen maken als ‘jee die vallen wel op’ zeg ik iets van ‘yep, dat doen ze’
Gewoon niet te veel op reageren.

Bij jongens is het ook nooit goed, ze maken altijd opmerkingen.
Aan mij vroegen ze op welke rug ik sliep, voor of achter? …nou dat was ook een moment waar ik met mn mond vol tanden stond :stuck_out_tongue: