OPLOSSING VOOR MEEETERS

Heey meiden,

Paar dagen geleden heb ik gelezen over hoe je je meeters kan verminderen en uiteindelijk weg kan halen!! Ik heb het geprobeerd en het werkt!!! Ik heb nu veeeeeel minder meeeters, natuurlijk is het niet gelijk helemaal weggegaan, maar ik moet het nog vaker doen natuurlijk.
Wat je dus nodig hebt is vaseline, een stukje doorzichtige folie en een washandje.
Eerst smeer je een dikke laag op de plek waar je meeeters hebt(in mijn geval mn neus). Daarna zet je er folie overheen, en op die folie het washandje, die je ondertussen met heet water hebt nat gemaakt. Omdat het water heet is en nog dampt, gaan de porien open. Na 5min je washandje/handdoek erop te hebben gehouden, haal je het washandje en folie weg, en pak je een schoon doekje/watten of iets waarmee je de meeeters rustig eruit drukt. Daarna spoel je je gezicht af en klaaar!!!

Het werkt echt, en je merkt gelink verschil na de 1e x!! Proberen zou ik zeggen!!!

Xx

Mee eters uitdrukken is echt heel slecht, krijg je alleen maar littekens van

En waarvoor werkt dan de vaseline?

Topic titel mag niet in hoofdletters.

SOMS HEB JE DIE GEWOON. DAN MOET JE WAT MEER ETEN IN HUIS HALEN, DAN HEB JE JE OPLOSSING VOOR MEEEETERS.

Haha thanks!! Ga het uitproberen aangezien ik het echt heel hard nodig heb :slightly_smiling_face:

ik las meeters
dacht al huh wat
it all makes sense now

JFC ESTRANGED HAHAHA