Oplossing of erkenning

hoi meiden

Mijn naam is Annemarie, ik ben 16 jaar en word dit jaar nog 17. Ik zoek een oplossing of erkenning van andere meiden.

Sommige jongens lijken me echt suuuuper leuk en zien er heel leuk uit enzo, maar als ze dan mijn nummer vragen en met me whappen ben ik helemaal blij, maar wanneer ze dan dingen gaan vragen als, waarom kom je hier niet even? of moet ik je ophalen? of meer dingen in die richting krijg ik het echt suuuuuuper benauwd… dan wil ik zo snel mogelijk van diegene af en dat lukt mij dan ook meestal. Ik ben ook nog steeds een groentje terwijl al mijn vriendinnen al jongens hebben gehad. Mijn vriendinnen zeggen dat jongens mij onhaalbaar vinden?? hahaha maar dat is een vreemde beredenering denk ik, want al die mooie meisjes hebben allang gezoend :sob::muscle:.

Herkent iemand dit? of weet iemand me te helpen hoe ik hier van af kom?

xxxx

Ben je nog steeds een groente? Paprika of wat? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Verder heb ik niet echt tips, misschien vriendin meenemen?

En het is niet erg dat je nog niet hebt gezoend!

Oké ik ging even helemaal stuk hierom; Ik ben nog steeds een groente ahahahaha

Maargoed ik zal je vraag even beantwoorden. Je bent neem ik aan gewoon bang om met jongens af te spreken en daardoor denken die jongens dat jij ze niet wil. Als je het eng vind kan je bijvoorbeeld op een drukke neutrale plaats afspreken of de eerste keer een vriendin meenemen. En dan komt het allemaal vanzelf en dan zoen je vast ook wel een keer.

Ik zou ook niet zomaar met een jongen afspreken ergens hoor:’) en vooral niet bij hem thuis ofzo. Wimpel het de volgende keer niet meteen af, maar vraag of jullie een keertje kunnen terrassen/ een filmpje kunnen pakken/ noem maar iets leuks. Ben je op een neutrale plek, maar is het wel gezellig :slightly_smiling_face:
Ik ben tot ik ineens een vriend kreeg tot mijn 17e altijd forever alone geweest en had niet gezoend.
Zo raar is het dus helemaal niet:) al voelde ik me ook zo moet ik eerlijk bekennen, maar ik ben blij dat ik altijd op de juiste jongen heb gewacht!

oops ik heb mn fout weer verbeterd haha ‘een groente’’

maar ik zit er echt totaal niet meer dat ik geen ‘‘groente’’ meer ben ofzo
maar toch gaat het wel langzaam allemaal zegmaar… ik denk ik dat ik liever
eerst gewoon chil vrienden wil worden voor een poos en daarna pas verder kijken…
dat het niet te snel gaat zegmaar

Ik ken het hoor meis! Toen ik zestien was had ik nog nooit gezoend, of een vriendje gehad, terwijl ik heel vaak van mensen hoorden dat ik zo leuk en knap en blabla was.
Maar iedere keer als ik contact had met een jongen en hij begon over afspreken, kreeg ik het inderdaad benauwd, puur omdat ik die jongens helemaal niet zo leuk vond.

Totdat ik de goede jongen tegenkwam (: ! Met hem wilde ik niet liever dan afspreken, en inmiddels zijn we al 2,5 jaar heel gelukkig samen!

Dus maak je geen zorgen hoor, alles komt op zn tijd (:

fijn om zoiets te horen! x