oplichting?

lieve girlscene-ers ik heb 2weken geleden een trui gekocht op marktplaats voor het bedrag van ¤25. ze zegt dat ze het heeft ontvangen en ik zou hem vorige week donderdag ongeveer krijgen. ik heb de trui nu nog steeds niet, terwijl het bijna een week geleden is. kan dit een fout zijn van tnt post? of moet ik daadwerkelijk bij de verkoopster zijn? maar het probleem is. ze heeft de advertentie al verwijderd en ze reageert niet meer op mijn mailtjes. wel heb ik nog haar rekeningnummer.

lieefsx

waarschijnlijk ben je opgelicht. was ook zondag nog aflevering over bij undercover in nederland. mssg moet je die even bekijken. dan weet je meteen wat je kan doen

dat vind ik zo asociaal he.

ja want ik ben dus bang dat ik nu; én het geld kwijt ben én die trui nooit ontvang. kan iemand mij die link sturen van undercover in nederland? want ik heb dat deel gemist op tv.

Kan je niet naar de politie gaan met haar rekeningnummer en email dan? Ze kunnen haar adresgegevens daar toch mee vinden?

ja dat ga ik doen. maar moet ik nog wachten of niet?
want n vriendin van mij moest twee weken totdat ze ook een pakketje kreeg, (ook bij tnt post)

Heb je ook niet track 'n trace gekregen via tnt? Je kan daar postcode en rekeningnummer invullen en dan kan je zien waar het pakje is, misschien is dat een idee.

Anders is het echt pure oplichting, het is sowiezo al vreemd dat ze nergens op reageert. Maar op Marktplaats kan je het ook aangeven als je opgelicht bent en dan kunnen ze er wat aan doen.

Staat haar telefoonnummer ook niet op de site voor verdere informatie?

Staat haar telefoonnummer ook niet op de site voor verdere informatie?

ze heeft haar advertentie verwijderd.
de dag dat ik het geld had overgemaakt.

Op de reactiemailtjes via markplaats staan ook de link naar de verkoper, dus de rest van de advertenties van die verkoper. Als je zeg maar een bod plaatst en de verkoper reageert via marktplaats op die bod, krijg je zo’n mail van marktplaats met daarin de reactie en daaronder de link naar de advertentie en naar de verkoper.

wat is die site daarvan?
als ik op de site kijk dan kan je alleen met barcode en postcode doen.
ik wel postcode en rekeningnummer.

(en heb reactie ze zou hem gister op de post gedaan hebben)
dus wil het wel voor de zekerheid nalopen.

Echt asociaal! Heeft ze niet nog meer advertenties?