Oplichter bezig op kamertje.nl/kamernet.nl!

Wtf haha echt? ;p Naaaah echt ;p?

goed dat je het even meldt [:

Lief van je, topper!

Volgens mij verhuurt die gast waar de TS het over heeft ook zogenaamd kamers in andere steden. Want kijk wat ik hier in Amsterdam zie:
http://www.kamertje.nl/kamers/58998/amsterdam
Zelfde verhaaltje over een kamer in een andere stad?

Wow, ja klopt! Precies dezelfde kameraanbod.
Ik heb kamertje.nl al gemaild maar niks terug gehad.
Als iemand anders hier ook een account heeft, zou je dan ook willen mailen?
Dan komt het iets geloofwaardiger over haha ;p

Ja ik heb ook nog een account, ik mail ook wel even! Kamers in A’dam zijn heel gewild en zeker als ze maar 300eu kosten… hij is ook nog maar net geplaatst dus daar komen vast wel wat reacties op -.-’

Goed topic (:

Dankje, dat is fijn!
Jaa daarom, in Nijmegen ook. Wij kregen gelijk mail van deze kamer en reageren altijd onmiddelijk omdat we heel erg op zoek zijn naar een kamer.
Er zijn genoeg mensen die er helaas intrappen.
Dat hij er nog niet is bijgelapt, hij zet in alle steden dezelfde soort advertentie.

Ja die kamer in A’dam is er nog maar net op gezet. Het lijkt me wel dat ze ze controleren, maar dat gebeurt natuurlijk niet meteen… Maarja, heb ze gemaild (:

Dankje, nice!
Nee is ook wel zo. Het is echter dat hij niet alleen op kamertje.nl een account heeft maar ook op marktplaats zijn appartementen onderverhuurd. Deze prijzen liggen wat hoger en zijn iets geloofwaardiger.

Over oplichting op kamertje.nl gesproken; wat denk je dan van zoiets: http://www.kamertje.nl/kamers/58997/amsterdam

Want dat is toch ook achterlijk goedkoop? Het gaat trouwens om een kamer samen met iemand anders, niet alleen.

Geen idee, ik weet niet wat normaal is in Amsterdam?
Het is inderdaad veel oppervlakte voor die prijs.

490 eu? Dat is nog best wel duur hoor. Ik denk dat die 120m2 over heel het huis gaat, aangezien je het nog deelt met anderen (hoeveel staat er ook niet bij…) en dat je de kamer voor jezelf wel heel wat kleiner is.
Denk dat deze nog wel redelijk normaal is, maarja zeker weten doe je het natuurlijk nooit…

Maar het is dan toch vreemd dat ze niet bij opp. de oppervlakte van je kamer zetten? Want ik zocht op 32< m2, omdat het gaat om twee personen…

Hmm ja. Nouja als je het niet vertrouwt kun je mailen toch?

gedver, wat eng Ö

a

Beste Girlscene-leden,

Bij deze een reactie van Kamertje.nl. De laatste tijd zijn op alle grote kamersites veel oplichters actief. We willen Kamertje.nl zo schoon mogelijk houden. Twijfelachtige verhuurders staan we (in tegenstelling tot andere sites) absoluut niet toe.We hebben al verschillende maatregelen getroffen om dit te voorkomen. Om ook de lezers van dit forum te helpen, hier een advies (welke ook te vinden is op http://www.kamertje.nl.

Voorkom dat je huurder wordt opgelicht. Wees altijd kritisch bij het maken van afspraken.

• Betaal nooit borg aan een onbekende zonder dat je direct de sleutel van de kamer ontvangt.
  • Ga nooit accoord met het overmaken van de borg via Money Transfer (Western Union).
  • Ga nooit accoord met de afspraak dat de sleutel wordt opgestuurd.
  • Wees alert op SMS-oplichting (het sms-en van een woord naar een 4-cijferig nummer).
  • Indien de verhuurder in het buitenland zit, zorg voor een tussenpersoon in Nederland. Hoe betrouwbaar en verzorgd de persoon ook lijkt of hoe hoog de nood ook is, laat je niet misleiden.
  • Maak altijd een afspraak in de te huren kamer, zodat je de ruimte kan beoordelen en zorg voor een goed huurcontract.
  • Als iets te mooi klinkt om waar te zijn, dan is het vaak ook zo.

Succes met vinden van een kamer iedereen!

Met vriendelijke groet,

Sandra
Kamertje.nl

Fijne reactie. Dat laatste is Helemaal waar!