Opleidingskeuze MBO

Ik heb een niveau 2 detailhandel opleiding afgerond (ik kan meer dan dat niveau maar ik heb mijn middelbare schooltijd echt verprutst. Ik volg nu de opleiding pedagogisch medewerker in een kinderopvang. Ik zit in mijn eerste jaar, maar ik weet dat de opleiding echt niets voor mij is. Ik vind de kinderen lief, ik heb een leuke plek en mijn stagebegeleidster is ook heel erg aardig, maar ik weet nu al dat ik dit werk echt niet leuk vindt, daarom ben ik op vrijdag al depri omdat ik maandags en dinsdags weer naar stage moet. Ik vind het eerlijk gezegd heel erg dat ik zo naar stage moet gaan.
Maar nu ben ik mij aan het verdiepen in een nieuwe opleidingskeuze. Ik wil graag iets creatiefs doen en misschien dat er mensen zijn die de opleidingen die mij leuk lijken wel doen en mij daar meer informatie over kunnen geven? Ik kan nu naar niveau 3 of 4.
De opleidingen die mij leuk lijken zijn:

• iets met schrijven (geen idee wat je daarmee kunt op mbo niveau)
  • iets met mode
  • iets met styling (huizen, mensen)
  • iets met beauty (ik maak ook heel vaak vriendinnen op en hun zeggen dat ik het goed kan en ik heb er echt plezier in)
    Voor de rest kan ik niet zo iets verzinnen maar misschien dat jullie nog wel ideeen/tips hebben?