Opleidingkeuzestress!!

Hey,

Ik heb een poosje geleden besloten om met mijn verpleegkunde opleiding te stoppen mede omdat het niveau te hoog ligt voor mij. Ik heb toen een beroepen test gedaan en daar kwam laboratorium heel hoog in uit. Ik heb me ingeschreven bij deze opleiding omdat het inderdaad wel wat voor me is. Als vervolg op de aanmelding moest ik een aanmeldingsonderzoek doen een maand geleden, ik heb er nog niks van gehoord al een keer achter aan gemaild en nog geen reactie.

Omdat het zolang duurt met die school ben ik verder aan het kijken wat ik wil doen alleen is er niet iets wat me heel leuk lijkt. Ik zat aan een niveau 3 opleiding te denken en als het echt niet anders kan een niveau 2. Het enige wat me leuk lijkt is de VeVa alleen kan ik dat niet doen omdat ik lichte pdd-nos heb. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen als de laboratorium opleiding niet haalbaar is voor mij. Mijn ouders zijn heel erg optimistisch en denken dat ik er wel door kom, maar ik wil het zeker weten en een backup plan hebben die ik niet heb. Heeft iemand tips voor mij?