Ik heb al een hele lange tijd een passion for fashion dus ik wou na de middel bare school de opleiding commercieel mode medewerker ook wel bekend als fashion managment op ROC Eindhoven gaan volgen. Ik heb me ingeschreven en al. Maar dan blijkt het dat je met een niveau 3 diploma deze opleiding niet kunt doen maar wel design dingen zoals naaien,schetsen omgaan met materiaal etc en dat wou ik niet. Dus heb ik me aangemeld op een andere mbo school met een hele andere richting namelijk commercieel medewerker buitendienst deze opleiding duur 3 jaar dit is meer economisch met bedrijven. Eigenlijk wil ik deze opleiding helemaal niet doen maar voor fashion managment heb je wel een economish achtergrondje nodig zoals ik heb gehoord. Dit spookt nu al een paar maandjes door mijn hoofd, school begint al over een paar weekjes en ik heb er echt geen zin in zeker niet met z’n opleiding. Mijn vraag is nu of iemand een mbo school voor fashion managment kent waar je terecht kan met een niveau 3 diploma. jullie zouden me dan echt helpen. xxJ3eautiifull
Dit topic hoort niet bij mix & match met miskopen, maar bij school.
Heb je nou al een niveau 3 diploma, of krijg je die na de opleiding commercieel mode medewerker en commercieel medewerker buitendienst? Volgens mij kan je fashion management btw alleen op HBO doen.
Das best wel laat om daar nu nog over na te denken, daarnaast snap ik je vraag niet?
Kom je van VMBO kader of tl of basis?
Of heb je een niveau 3 al gehaald en wil je naar een niveau 4 opleiding?
Ik weet alleen dat ik de MBO theaterschool vormgeving heb gedaan, maar ook zij net als vele andere nemen nu niemand meer aan.
ik ga nu een niveau 3 opleiding doen namelijk commercieel medewerker buitendienst
Naar mijn weten is fashion management alleen op HBO.
Dus je zou na je opleiding commercieel medewerker buitendienst door moeten stromen naar niveau 4. misschien kan dit wel in de richting beauty/fashion?
thank you ken je misschien de site van de hbo school?
Ik weet niet of Den Bosch te ver is, maar daar heb je ook een hele leuke mode opleiding.
www.KW1C.nl