Opleiding tot agente.

Hallo dames,

Al een tijdje zit ik erover na te denken om bij de politie te gaan. Al sinds ik een klein meisje ben, ben ik het zeggen ik ga bij de politie met een eigen politiehond.
Nu heb ik toch zitten twijfelen over allerlei opleiding waaronder administratie en kapster (iets wat ik ook erg graag wil) ik ben nu 21 en het wordt toch tijd dat ik eindelijk een opleiding ga doen. Na een jaar gewerkt te hebben weet ik het nog steeds niet. Ik ga wel deze week beginnen met een avondopleiding.
Maar nu dus mijn vraag:
Zijn hier meiden die bij de politie werken of iemand kennen die dat doet?
Het dichts bij zijnde opleidingscentrum is voor mij in Eindhoven(volgens de site dan) en dat is een dik uur rijden voor mij.
Weet iemand dat als je school hebt echt daar moet slapen of gewoon iedere dag heen en weer.

Dat is dus het enige wat mij tegenhoudt, ik wil niet de hele week daar blijven voor school. Ik wil best wel iedere dag op en neer rijden.

Je moet echt een heel goede conditie hebben he? Die test schijnt heel zwaar te zijn.

Ik ken iemand die 42 weken naar school moet en iets van 2 jaar op straat werkt (ong 3 jaar opleiding dus) en dan bij de politie kan. Hiervoor woont hij gewoon thuis. De opleiding zit in Amsterdam dacht ik. Ik zou gewoon bij de politie eens om inlichtingen vragen!
Het hangt ook behoorlijk af van welk niveau je wilt doen en wat voor soort agent je wilt worden.

@broekenmirror conditie is voor mij geen probleem heb een goede conditie weet ik van mezelf.

@megane dat is idd wel een goed idee om er eens langs te gaan zal ik zeker doen!

of zoiets (:
http://www.roc.nl/default.php?fr=details&id=9087