Opleiding optometrie/othoptie 09-10?

Wie gaan hier de opleiding Optometrie/Orthoptie volgen komend schooljaar en doen mee met de kennismaking ?
Ik bedoel niet UIT, maar een kennismaking die speciaal geregeld is voor studenten Optometrie/Orthoptie, van 18 t/m 21 augustus.

Ik ken namelijk voorderest niemand die dat ook gaan doen, en ik ben nogal zenuwachtig :stuck_out_tongue:
(nieuwe mensen, nieuwe stad, etc.)

Dus, wie gaat?

upje!

echt helemaal niemand…? XD

ik ben nu eerstejaars (na de zomervakantie) tweedejaars studente aan de MBO opleiding opticien manager. wanneer ik klaar ben met deze opleiding wil ik ook optometri of orthoptie studeren :stuck_out_tongue:
maak je maar geen zorgen! dat deed ik wel onnodig aan het begin van het schooljaar maar je zal vast snel een hoop nieuwe vrienden maken :slightly_smiling_face: en 1 ding scheelt ook: iedereen heeft iets gemeenschappelijk, allemaal willen jullie optometrist/orthoptist worden ^^

up voor jou =)

dankje! :grin:
ook voor het berichtje daarboven :wink:
& succes met je studie natuurlijk!

en hoe is de opleiding ?

mij lijkt het een leuke opleiding!

Ik zit nu in het eerste jaar van optometrie. Het is super leuk! Heel gevarieerd (ik heb bv deze periode refractie -oogmeten-, oculaire anatomie en fysiologie en optica -wiskunde-). Het is pittig, je zult er veel tijd in moeten steken, maar het is het zeker waard

kan je me misschien wat meer vertellen over de opleiding ? :slightly_smiling_face:

Een vriendin van mij doet die opleiding ,maar ze vind het wel erg pittig af en toe.

upje