opleiding en je moeder

heey,
ik doe een doktersassistente opleiding. En door mij is mijn moeder nu dus op het “leuke” idee gekomen om die ook te gaan doen!!
Ze zit op de zelfde afdeling, en heeft in dezelfde lokalen les.
Alleen gelukkig niet dezelfde klas.
hoe kan ik er nu voor zorgen dat niemand komt te weten dat het mijn moeder is?
Ik vind het namelijk niet leuk als iedereen dat weet :grinning_face_with_smiling_eyes:
Ik ben bang dat als ze het weten dat ze me uitlachen.
xx

je gaat mbo doen, volwassenonderwijs ook wel. als mensen je daar om uitlachen dan zijn ze daar zelf nog niet rijp voor. zou gewoon eerlijk wezen. je hoef je toch niet voor je moeder te schamen?

Gewoon aan je moeder vertellen dat je niet wilt dat iedereen het weet en verder zelf niks vertellen.

haha ja ik begrijp je wel :’)
Maar je kunt het denk ik niet verbergen, uiteindelijk komen ze er toch wel achter.

offtopic; ik vind het vreeeeeeselijk als m’n moeder ook maar IETS hetzelfde koopt oid.

idd dat vind ik ook vreselijk!! Mijn moeder probeerd nu mij na te doen gaat ze ineens ballerinas aantrekken terwijl ze normaal op gympen loopt :astonished:
En ze loopt ook ineens met een handtas, daar is ze het type niet voor hahaha :flushed:
En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar heb wel een leuke moeder verder:P
xx

Wat kun je doen?

• er niets van aantrekken
  • beseffen dat er misschien meer achter je moeders keuze zit dan dat ze je na-aapt
  • niets aantrekken van mensen die er dom over gaan doen, die zijn je niet waard.

o dat zou ik best wel kut vinden

Haha het is heel anders natuurlijk maar je hoeft je toch niet te schamen voor je moeder… :slightly_smiling_face:
maar ik begrijp t wel hoor, miss moet je dr ff over hebben met je moeder!

Dat is best kut idd.
Maar het kan ook voordelen hebben.
Als je iets niet begrijpt bijv, heb je altijd nog je moeder :]

Gewoon tegen haar zeggen
offtopic
Ik zou me doodschamen als iemand er ook maar achter kwam dat het men moeder was!

Waarom is het nou weer kut? Het is toch jou moeder?
Er zijn genoeg volwassen die een opleiding doen, terwijl hun kinderen dan op hetzelfde school zitten…

Maar het is ook handig, wanneer je ff geen geld hebt :stuck_out_tongue: