opleiding diermanagement

iemand hier die van plan is de opleiding diermanagement gaat
doen aan de hogeschool van hall larenstein in leeuwarden? :blush:
stuur me dan plz een berichtje,
altijd leuk om alvast in contact te komen met mensen met dezelfde intresses :grin:

Wat is het voor iets? (:
Wat leer je er? Wat kan je er later mee doen enzo?

Edit: Laat maar, had het al opgezocht en je moet er biologie en wiskunde voor hebben :frowning_face:

ja dat klopt :blush:
hierbij werk je zegmaar meer ā€˜voor dierenā€™
en na 2 jaar kun je een richting kiezen bijv. of je voor huisdieren of wilde dieren wilt werken, zo heb je 4 stromingen haha.
maar ik ga er in het 3de jaar een opleiding tot dierenartsassistent bijdoen (kan je afronden in 1 jaar) zodat ik ook ā€˜met dierenā€™ kan werken hihi (:
cursus biologie kun je trouwens in de zomervakantie volgen
en dan vervolgens een instaptoets daarvoor maken,
maar lijkt me niet dat je daar zin in hebt hihi :blush:
maar iig je kunt er bijna alles mee worden wat met dieren te maken
heeft, je moet dus heel breed denken (: het is btw een HBO studie.

^Aah klinkt als een hele leukle studie :open_mouth: Alvast heel veel succes ermee (A)

En neeā€¦ een cursus biologie zie ik echt niet zitten aangezien ik met gewone lessen en heel veel leren al niet hoger dan een 4/5 haalā€¦
Wiskunde hetzelfde (vandaar dat ik het nu niet meer heb)ā€¦ dus dat gaat hem helaas echt niet worden :frowning_face:

Ik wil het misschien gaan studeren :slightly_smiling_face: maar dat weet ik nog niet zeker, ga in maart naar de open dag.^^

Ik zit er ook aan te denken om dit te gaan studerenā€¦
Alleen is er later heel slecht werk te vinden met deze opleidingā€¦ Ik ben ook bij de open dag geweest en daar werd er ook bijna letterlijk verteld dat er weinig werk in is en weinig mee te verdienen is.
Oja en ik heb geen wiskunde.

eerst had je een heel verhaal staan toch? :stuck_out_tongue:
ik heb een oud klasgenoot die het doet. De studie is wel allemaal in het engels geloof ik. En ze vind het heel leuk, is ook naar het buitenland geweest voor stage daar in dierentuinen.

ik ga ook naar de open dag in maart :slightly_smiling_face:
zekerwel zin in :grin:

ik heb nog nooit gehoord dat de opleiding volledig in het engels zou zijn :open_mouth:
volgens mij kan je hiervoor eventueel zelf kiezen haha :blush:
ik hoop dat het iig niet zo is voor mij,
want anders word dat een hel hihi

ik heb juist precies het tegenovergestelde gehoord;
dat er juist veel werk in te vinden zou zijn (misschien in de toekomst juist wel) en wat je verdient hangt natuurlijk van jezelf af, welk werk je met de opleiding wilt gaan doen, en als jij gewoon veel contacten opbouwd, dan verdien je volgens mij een redelijk salaris (:
maarja iedereen zegt weer wat anders dus ik weet ook niet wat nou waar is :blush: volgens mij heb ik al eerder gehoord wat jij zegt haha.

Ja, ik! :slightly_smiling_face: Heb me zelfs al ingeschreven dus :stuck_out_tongue:
Ik kijk eerlijk gezegd al jaren op Girslcene, maar om me aan te melden vond ik ook weer zo wat. Toen ik dit topic las, heb ik me maar snel aangemeld haha!
Inderdaad leuk om met mensen met dezelfde interesse in contact te komen!

Niet alles maar wel veel omdat er ook veel internationale studenten zijn.

De centrale vraag is: hoe gaan we met dieren om en welke waarde hebben dieren voor ons? Ethiek, welzijn en gedrag zijn belangrijk in de opleiding. Diermanagement is een internationaal georiƫnteerde opleiding. Mede daarom worden ook modulen in het Engels gegeven.

Ik weet het niet maar ze zei wel dat veel in het engels was dus ik zou dat wel eens informeren als ik jou was.

klinkt zeker logisch! :open_mouth:
hier ga ik zeker even naar informeren, dankjewel! :blush:

IK! heb er nu al zin in, maar er zijn inderdaad modulen in t engels maar dat kun je ook bekijken op de site bij studieprogramma enz. En je salaris wordt idd niet heeel hoog, maar ik doe het persoonlijk meer voor de dieren.
Leuk om alvast te weten dat er meer mensen gaan.
Gaan jullie eigenlijk op kamers?

Ik wil heel graag dierenmanagement gaan doen, maar ik zit op havo en ik heb gehoord dat het alleen met vwo kan :frowning_face:

Het kan zeker met havo, doe ik namelijk ook