opi simmer and shimmer

ik heb de nagellak opi simmer and shimmer ,
alleen nu heb ik hem al een paar dagen op en wil ik hem graag van mijn nagels af, maar weet iemand hoe je het makkelijkst die nagellak eraf kunt halen ? Want hij gaat er echt heel moeilijk af met nagellakremover. misshien heeft iemand 1 van die glitter nagellakken van opi ? x

nee, srry… Maar veel succes met het eraf halen :wink:

haha dankje, het is echt zo irritant !

Ik heb sparkelicious en ik krijg het er ook bijna niet af.Tot ik op beautylab keek ^^
http://www.beautylab.nl/2…nagellak-verwijderen.html

aah heel erg bedankt ! die sla ik op, heb het er trouwens net af naar een half uur ofzo haha

hahaha nou ik heb er best veel, (burlesque shimmer and shimmer, Extrava-ganzaa, en sparkelicious) (ook van de katty perry collectie, teenage dream en last friday night)
En de glitterlakjes gaan er moeilijk af, ik doe het altijd met OPI nailpolish remover, het kost meer, maar werkt het best!

Succes!

ohh dat is stom dat die er niet af gaat haha! ik heb altijd het probleem dat ze er na 1 dag al af gaan bladderen maar dat zijn dan de etos merken of essence.
maarja kan je vaak afwisselen is ook wel fijn. zijn alle OPI nagellakken zo sterk of alleen bepaalde soorten?

@ NoAir: Dat ligt eraan dat het glitterlakjes zijn, die zijn over het algemeen er slechter af te halen.

ik doe altijd eraf krabben:p
haha.

Ik had dat ook met de gouden kleur! Echt zo irritant mijn handen waren helemaal rood toen ik het er eindelijk af had gekregen. Handige tip wel trouwens die site :stuck_out_tongue: