Opgezwollen vagina?

[b]Haaii,
Okee dit is best raar
maar ik heb gegoogeld en ik kon niks vinden.
Maar ik heb een zus ( 16 jaar)
en ze verteld mij echt alles, nu heeft ze last van
haar plasser zegmaar die erg dik is,
het doet geen pijn en jeukt ook niet,
wat is dit? en hoe gaat het weg?

X [/b]

Naar de dokter gaan.

idd naar de dokterr gaan .

Ik zou het even afwachten, ze heeft er geen last van.
Is dit toevallig vlak na de sex gebeurd ? misschien is het een beetje geïrriteerd, misschien is het een soa.
ik zou nog 1 weekje afwachten, en als het dan niet minder is, zou ik even een bezoekje bij de dokter brengen.
De dokter heeft geheimhoudplicht, dus het kan anoniem.

Ik zou het even laten rusten. En daarna aan de dokter vragen.

Nee want ze is maagd, het is wel na masturberen gebeurt zegt ze

haha waarom verteld ze je dit?

maar ik weet niet, denk dat wel weg trekt

sorry hoor maar het jeukt niet en het doet geen pijn, en iedereen zegt meteen: naar de dokter.
als ze er verder geen last van heeft is dat toch helemaal niet nodig? ik zou het nog even aankijken en als het echt pijn gaat doen dan zou ik naar de dokter gaan.

het zijn zussen, dat kan toch best.

Nou als ikeen zusje had zou ik dr niet vertellen wat ik allemaal met mezelf doe o.o

als je nou heel close bent .

maar ik zou als ik je zus was gewoon even langs de dokter gaan…

haha of jullie krijgen nou eens allemaal door dat dit misschien niet over haar zus gaat maar over haarzelf -.-

Je moet je even goed bedenken wat de plasbuis is en wat de clitoris is.
Ik wist dat verschil vroeger ook niet namelijk.
De clitoris kan makkelijk geirriteerd raken en opzwellen na masturbatie. Als je bvb vieze handen hebt gehad ofzo. Dit is meestal na een paar dagen wel weg.

De plasbuis hoort niet opgezet te zijn en daarmee moet je dus wel naar de dokter gaan.

Wat boeit dat nou? Het gaat er toch om dat ze antwoord wil op die vraag, ookal zegt ze dat ze het voor dr oma moet vragen, who cares.

misschien komt het wel door het scheren, een strakke (spijker)broek of een verkeerde stof ondergoed? ik zou het iig nog even aankijken, zo erg zou het wel niet zijn.

of wat @bratpack zegt, door vieze handen idd

^ ik vertel mn zusje niks, :kissing:

nutteloos bericht