Opgezwollen jeukend oog....

Sinds 4 dagen heb ik al opgezwollen ogen en ze jeuken ook heel erg! 1 oog is over gegaan na 2 dagen maar mijn andere oog is helemaal rood en het jeukt super erg! Ik ga morgen naar de dokter om te kijken wat het is maar weet iemand wat je er alvast een beetje aan kan doen? Het jeukt echt heel erg en ik word er helemaal gek van…

Klinkt alsof ze ontstoken zijn… Je kunt ze zelf schoonhouden met lauwwarm water en schone tissues. Daarbij uitkijken dat je de viezigheid uit je oog wrijft, dus van de buitenkant naar de binnenkant werken en steeds een schoon stukje doek pakken.
Oogdruppels ofzo moet je toch even bij je huisarts halen.

Ontstoken, ik werd vandaag toevallig ook wakker met eentje, maar het lijkt er op dat ze nog niet helemaal onstoken zijn bij jou, ik had namelijk ook eerst 2 weken heel erg jeuken en tranen en vandaag zit die helemaal dicht geplakt.
Goed schoonhouden en voorkomen dat het verder gaat!

Je ogen zijn ontstoken denk ik. Je moet het goed schoonhouden en vooral niet met je vingers aan je oog zitten. Dus niet wrijven, hoe erg het ook jeukt.

Het lastigste, maar belangrijkste; proberen niet te wrijven! En zoals de andere al zeggen: een washandje of iets dergelijks met lauw water op je ogen leggen. Vind ik zelf in ieder geval altijd prettig! Sterkte!

Met lauw water schoonhouden. Ik had vorige week ook een ontstoken oog doordat er een wimper in mijn oog had gezeten toen ik sliep…

Met dat water enzo had ik al vaker gedaan, maar het minder wrijven is echt moeilijk maar ik probeer het :wink: Iedereen dankjewel voor het reageren!

wat water koken (wel laten afkoelen, maar nu zitten er teminste geen bacterien meer in) in een glas doen dat ongeveer de zelfde grote als je oog is en er even tegen aan ouden. Het bij in ieder geval goed geholpen