Opgezette buik.

Ik heb sinds een paar weken heel erg last van een opgezette buik, terwijl ik van mezelf vrij dun ben (1,68 meter - +/- 50 kilo). Het is niet alleen na het eten ofzo, wat ik vroeger nog wel is had, maar ook 's ochtends en eigenlijk gewoon de hele dag door. Nu was ik even op internet wat aan het kijken, en lees ik veel verhalen over iets met darmen, maar daar komen dan wel vaak ontlastingproblemen bij, of iets anders in die richting. Maar hier heb ik helemaal geen last van, dus het lijkt me sterk dat het iets met m’n darmen is. Nu las ik ook ergens dat het kan komen door de pil, en laat ik nou net 3 maanden geleden met de pil begonnen te zijn.

Dus mijn vraag is eigenlijk of er iemand is die hier ook last van heeft, of weet wat het eventueel zou kunnen zijn? En wat kan ik hier tegen doen?
Thanks, X

Heb ik ook last van! Ik ben 1.74 en +/- 50 kilo. Misschien Activia proberen? Bij mij gaat het altijd vanzelf weer weg. Al komt het wel weer terug af en toe.

je kan 'verstopt" zitten had ik ook ik kreeg medecijnen er voor dat je beter ging poepen… en het werkte wel… en een opgezette buik kan iedereen krijgen als er iets dwars zit zoals een scheet…

Ja raar is het he, ik heb nooit aanleg gehad om dik te zijn ofzo, en het is ook echt alleen m’n buik die zo opgezet is. Maar dat is wel een goeie ja, ik zal het is proberen! :slightly_smiling_face:

ik ben zelf ook slank en heb totaal geen aanleg heb echt nog een baby buik zo rond zeg maar niet zo erg maar dat is wel erger geworden door de pil heb je er ook last van?

Ik heb de laatste paar weken ook wel een opgezet buikje. Maar dat kan komen omdat ik ineens veel minder beweeg als eerst (lees: ik sport sowieso nooit, maar ging nu ook met de bus naar school ipv op de fiets). Kan het bij jou misschien ook aan liggen? Dat je minder sport te laatste tijd ofzo?

Hmm, nee ik sport al sinds anderhalf jaar ofzo wat minder, maar nog wel genoeg. Het ziet zo raar uit, ik ben verder gewoon best dun enzo, en dan zo’n buikje erbij alsof ik zwanger ben, lijkt het wel.

door de pil ga je vochtvasthouden, grote kans dat het dat is;)

Maar het is echt alleen mijn buik, verder geen dikke enkels of polsen, wat je wel vaak ziet bij vochtvasthoudende mensen. En is het nu beter om te stoppen met de pil? Of een andere pil te nemen? Of gaat het wel weer weg?

Een vriendin van mij heeft dat ook en zij heeft een spastischedarm. Zij is ook heel dun en als je dan op haar (opgezette)buik drukt is het echt keihard, heel raar. Heb jij dat ook? En misschien moet je gewoon even langs de dokter gaan.

deze reclame staat onder de beginpost XD

“Dikke Buik?
Buikvet Smelt Weg Met Afslankgel. Lees & Bestel. Nu Slechts ¤ 39,95.
www.Trimcaps.eu”

geen grap! echt toevallig… (ookal is dat van jou niet door dik zijn ofzo)

meestal passen advertenties zich aan op de tekst op de pagina… :’) ja echt :stuck_out_tongue:

je maakt een grap!?!! of maak je echt een grap XD

Kan ook eiwittekort zijn (Zoals die kindjes in afrika… ) maar dat lijkt me niet als je gezond eet.

Je kunt ook vocht vasthouden.

Je kunt ook last hebben van obsipatie. (grünwalder nr. 5) proberen, zijn homeopatische laxeerpillen en helpen best goed.

Haha dat had ik eerder ook. Nu heb ik dit:

*
  Snel 5-10 kilo afvallen
  En nadien op gewicht blijven! Bestel nu de speciale aanbieding
  www.bodyslimming.nl/afslanken

Maar goed, het is heel normaal hoor.

aah ik heb even rondgekeken en je hebt gelijk!! :bored: ook bij zo’n verhaal: “eindelijk uw eigen boek? hier bij www…” en “boeken voor het onderwijs, koop het hier!”

Niet alleen de tekst op de pagina.
De advertenties worden ook geselecteerd op termen waar je veel naar zoekt.
Big brother is watching you…

Heb ik ook af en oe wel last van.
Dus ik weet eigenlijk ook niet :slightly_smiling_face: Maar ik denk dat het niet echt iets ernstig is al er zo veel mensen last van hebben. Enkel als het echt pijn doen ofzo misschien toch eens naar de dokter gaan. :slightly_smiling_face:

nee echt serieus :'D

nu gaat de reclame over darmklachten :’)

dit is een beetje eng XD