Opgeven voor X Factor

hey girls!

ik zou graag mn vriend willen opgeven voor X Factor, Idols of Popstars of iets in die trant. maar ik kan nergens vinden wanneer de audities weer beginnen!
iemand enig idee?
bedankt alvast!
xxx’

Nee, alles is ook al bezig –
Dan moet je weer 'n jaar wachten.

hé das ff jammer! want hij kan echt goed zingen, alleen hij heeft podiumangst. :’) dus als ik m gewoon dat podium op dwing is er geen weg meer terug xD

Haha, dat is wel slim ja xd.

Maar dan had je iets eerder moeten zijn! Want x-factor is al lang bezig. De audities zijn bijna voorbij. En The Voice komt ook al bijna. Dus daar is 't ook al van gemaakt.

pfff noujaa, anders ga ik m stiekem filmen een x als hij zingt. haha xD zal hij niet blij mee zijn. :stuck_out_tongue:

Gewoon google in de gaten houden, haha. Nee je moet regelmatig even googlen of je kan opgeven

ik denk dat het over een paar maanden wel weer komt, duurt echt geen jaar :stuck_out_tongue:. ze moeten ook nog iedereen opgeven / organiseren alles. dan de audities overal opnemen dus het duurt wel zeker 3 maanden van te voren voordat het op tv komt.

conclusie = half jaartje? ;d

is ie echt goed? x]
laat ons eens testen x]
ook zo zielig als ie straks helemaal afgaat op tv x]

Schrijf hem aub niet in voor Popstars, want SBS6 is een tokkiezender.

Inderdaad.

Of zet hem gewoon op youtube (:

ja, maar als ik met een filmcamrea aankom gaat hij me keihard staan uitlachen, en gillen (ja echt, dan gaat hij EXPRES gillen als een wijf XD ) en net zo hysterisch doen als ik wanneer ik een spin zie…
en dan zegtie: nee, je gaat me niet filmen.

:’)