opgeven musical???

Hallooo :slightly_smiling_face:

het werd wel is tijd dat ik wat met mijn hobby iets wil bereiken dacht ik :flushed:
Ik hou heel erg van zingen, met name hogere liedjes, zoals in de film Les Miserables.
Mijn zanglerares vind dat ik talent heb, en ik wil er graag wat mee doen.
Ik wil me wel opgeven voor een musical, maar weet iemand waar ik dat kan doen, of dat op internet is ofzo, ik kan namelijk niet veel vinden…
Ik ben trouwens 15, dus het moet wel een beetje bij me leeftjid passen :wink:

http://bit.ly/XfBNWo

Super leuk!
Ik zou als ik jou was (als je dat nog niet gedaan hebt) aan je zang lerares vragen of zij iets weet, en anders aan mensen in je omgeving als je iemand kent die daar iets mee te maken heeft. Je kan misschien ook naar een theater/muziekschool in je omgeving gaan en daar informeren naar musical groepen of hoe je je kan opgeven.

moet je niet op toneel zitten of bij een toneelvereniging of zoiets om in musicals te spelen?

Hofplein theater?

Dit lijkt mij ook het beste!
Succes, en wie weet horen we nog van je :wink:

Leuk idee, volg je dromen!

Je bent te oud al voor de kinderrollen in musicals. Daar zijn vaak open auditie’s voor. Voor de andere rollen zou je moeten aansluiten bij een castingbureau of een productie waarbij je vaak een goede (voor-)opleiding moet voor hebben gevolgd. Maarja, je kan het ook aan jouw zangdocent vragen.
Misschien is verder de FSA iets voor jouw na je middelbare school.