Opgeven Holland Next Top Model

Hoi meiden,

Voor het nieuwe seizoen van HNTM 2015 kon je je weer aanmelden voor dit leuke programma.
Ik heb me hiervoor opgegeven omdat het mij een hele leuke ervaring lijkt.
Heeft iemand zich hier wel eens voor aangemeld? En wanneer kreeg je te horen dat je naar de selectiedag mocht? :grinning:

Ik ben heel benieuwd.

Liefs

Geen ervaring mee, maar ik wens je wel veel succes!
Lijkt me hartstikke gaaf :slightly_smiling_face:

Ik wil heel graag.

Maar enig idee of er een minimumleeftijd is? Want dat staat nergens.

Ik denk dat het rond de 16 is, want dat meisje, Roos, van vorig jaar was ook 16.

Minimum leeftijd is 16.

Zelf verder geen ervaring met het programma, ben wel ieder jaar op maandagavond aan de buis gekluisterd om het te volgen haha. Succes!

Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik me zal aanmelden, ik heb namelijk wat littekens in mijn gezicht die overigens wel steeds minder worden maar ik ben hier toch een beetje onzeker over. Maar goed, die inschrijvingen blijven toch altijd redelijk lang online? Ik denk dat ik binnenkort maar eens goede foto’s ga maken.

Ik ben laatst wel gescout op Facebook door een redelijk bekend/goed modellenbureau dus misschien heb ik toch wel ‘iets’, haha. Ik moet gewoon niet zo onzeker zijn. punt. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Meld je gewoon aan! Je bent waarschijnlijk hartstikke mooi.

Jongens! Ik heb vandaag een mail gekregen dat ik ben geselecteerd voor de selectieronde. Super spannend. Aaaah!!!

Dat is 16 jaar!

Binnen 1 dag? :flushed:

@meisje hierboven
ik zou je niet zo druk maken over littekens :slightly_smiling_face:
je hoet niet eens mooi te zijn als model maar fotogeniek

Ja, super snel al!

Wow, dat is echt mega snel! Gefeliciteerd! :grinning:
Weet je ook al waar de selectieronde plaats gaat vinden of krijg je dat nog te horen?

Ik ga aankomende week foto’s maken, zonder make-up heb ik al gemaakt maar denk dat ik die toch overnieuw doe aangezien ik nu ziekjes ben dus zie er iets minder florissant uit, haha!

Ze gaan me volgende week meer informatie mailen!
Houd me op de hoogte of je door bent. :slightly_smiling_face:
Misschien kunnen we wel met elkaar optrekken aangezien je toch geen vriendinnen of familie mee mag.

Ah oké, ben benieuwd naar de locatie.

Is goed! Nog even een vraagje, hoe heb jij die bikini foto gedaan? Gewoon een vakantie foto oid of recent een gemaakt?
Mocht ik ook door gaan lijkt het me harstikke leuk om met elkaar op te trekken, zijn we niet zo alleen haha! Ik stuur je wel even een vriendschapsverzoek! :slightly_smiling_face:

Ik heb een foto gemaakt in de woonkamer tegen een witte muur aan.
Ik heb geen vakantiefoto gedaan want dat leek me zo onprofessioneel, ik denk namelijk dat ze het wel echt recent willen.

Oké, zat al een beetje te twijfelen maar dan maak ik gewoon een nieuwe. :slightly_smiling_face:

Ja! Zal ik wel doen :slightly_smiling_face:

Zijn er niet meer mensen die zich hebben opgegeven?

Hoe kun je je opgeven dan?