Opgepast, maar nog geen geld ontvangen

Hoi allemaal, ik heb laatst opgepast op 2 kinderen, maar van de ouders nog geen geld gekregen. Na afloop hadden we een afspraak gemaakt over het tarief en zouden ze het overmaken. Dit is nu al een week geleden en ik heb nog steeds niet ontvangen. Ik wil ze dus een berichtje sturen om te vragen of ze het al overgemaakt hebben, omdat ze het misschien vergeten zijn. Alleen ik wil niet hebberig overkomen. Ook ben ik bang dat ze het misschien wel hebben overgemaakt, maar er iets mis is gegaan maar dat ze nu gaan denken dat ik ze voor de gek hou. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Waarom zou het raar/hebberig zijn om daarover een berichtje te sturen? Je kunt toch gewoon vragen of het klopt dat ze het geld nog niet hebben overgemaakt.

Ik zou het ze gewoon vragen want het is een week geleden en ik vind dat dan helemaal niet hebberig overkomen want ja je hebt er voor gewerkt maar nog niks ontvangen. En als ze het zouden hebben overgemaakt en er iets mis is gegaan kunnen ze dat met de bank regelen ( die kan dat zien volgens mij?)

Hee,

Ook wel eens last van. Die ouders vergeten ook wel eens wat. Ze zijn ook gewoon mensen;-) Gewoon berichtje sturen zo van:

'Hoi, ik heb het geld van afgelopen keer nog niet ontvangen. Klopt dat of is er iets mis gegaan? Groetjes [i]Naam

[/i]hoop dat ik je heb geholpen xoxo

^
Gewoon vrager of er iets mis is gegaan of dat ze het vergeten zijn. Is echt niet hebberig hoor, je hebt ook niet voor de lol opgepast en dat snappen hun ook wel. :slightly_smiling_face:

Gewoon vragen, is echt niks mis mee. Misschien een beetje in de zin van “Goh ik heb laatst bij jullie opgepast, is de vergoeding misschien nog onderweg?”

Voor niks gaat de zon op.