opgemaakt en verzorgt

wat doen jullie altijd zodat je wel opgemaakt bent maar een mooie stralende huid hebt die schoon overkomt ?
x

Dagcrème gebruiken en niet veel make-up op doen.

Wassen?

'S ochtends wassen met water, gekleurde dagcrème, een beetje concealer op oneffenheden en bronzer. En dat is het (zonder oogmake-up dan).

wassen, dagcreme, klein beetje foundation, en als dat opgedroogd is heel klein beetje poeder tegen het glimmen.

jaa duh. maar bedoel onzuiverheden weg dat ze niet rood worden ofzo

wat voor gekleurde dagcreme is dat ?
is dat een soort van foundation ?

oh sorry, ik snapte het niet helemaal :'3

Uhm, je zou ook een masker kunnen gebruiken op zijn tijd en scrubben 1/2 keer per week.

haha geeft niet, okee dankje !

Dat scrubben snap ik nooit helemaal, hoe en met wat moet je dat precies doen? x’)

mijn huid is supergevoelig dus ben bang dat het gaat irriteren

^ Je hebt gezichtsscrub ;p Beetje lauwwarm water op je gezicht doen, wat scrub, scrubben :’) En het er weer afhalen met lauwwarm water

• Ook voor de gevoelige huid

met gezichtsscrub inderdaad ! Staat gewoon op de verpakking hoe het moet.

Je hebt ook gewoon producten voor de gevoelige huid hoor :’)

Ik doe echt nooit foundation op, gewoon wassen, gezichtscreme met rozenwater en that’s it:)

wooow ok stop, als je supergevoelige huid hebt met puistjes moet je ECHT NIET SCRUBBEN D:

1. je huid gaat geirriteerd raken
  2. acne kan hierdoor erger worden!
    je kunt beter voor een chemische peeling gaan (veel liever voor je huid)
    dit is best duur, maar zoek eens een paar reviews op voor Cure Aqua gel, je kan daar samples van kopen op ebay als je nog niet overtuigd bent.
    ik heb zo 2 testertjes uitgeprobeerd, en ik ben VERKOCHT. (momenteel aan het sparen voor de full size ^^’)
    echt waar, je huid voelt super, super babyzacht na gebruik :grinning:

Zo min mogelijk tot nooit foundation opdoen… Ik smeer regelmatig na het douchen of na het wassen van mijn gezicht in de avond huidolie (eigen merk kruidvat, gaat 100jaar mee) op mijn gezicht, hier krijg je echt een zuivere huid van…

Gewoon goed wassen. Ik gebruik geen foundation meer en al mijn puistjes zijn echt minder zonder die troep op je gezicht.

Oja en messchien kun je bb cream uitproberen, dat is een dagcréme foundation en zonnebrand in een en maakt je huid egaler. heb ik van een vriendin gehoord.

Oja en messchien kun je bb cream uitproberen, dat is een dagcréme foundation en zonnebrand in een en maakt je huid egaler. heb ik van een vriendin gehoord.