- Opgelost
Je kunt 2 dingen doen, of je verbreekt het contact compleet, of jullie praten het goed uit, maken afspraken wat wel en niet mag en gaan weer verder. Maar niet dit, eerst uitmaken en dan weer zoenen. Jij zegt wel steeds dat hij vreemdgaat/je bedriegt, maar heel veel mensen vinden zijn gedrag gewoon kunnen in een relatie. Dus stel gewoon duidelijk je grenzen op.
Die zou ik gewoon laten gaan. Niet waard om tijd in te steken.
Maar als zij het vreemdgaan vindt, is het toch vreemdgaan? :’) Heel veel mensen hebben een open relatie en vinden seks met een ander niet vreemdgaan. Dat maakt toch niet uit wat een ander denkt? Zij bestempelt dat als vreemdgaan, en hij zal ook wel geweten hebben hoe ze daar tegenover stond. Ik vind het ook vreemdgaan.
Mee eens. Zo eentje ben je liever kwijt dan rijk. Hij det je op dit moment alleen maar pijn. En dat hij nu ineens tot lang uitgaat enzo is misschien ook zijn manier om het verdriet te verwerken. Iedereen gaat er anders mee om. Maar ik zou gewoon voor nu ook afstand nemen. En je vertrouwd hem nu eigenlijk ook niet en in een relatie moet je elkaar kunnen vertrouwen. Hoe lastig het soms ook is. Dus ik denk ook dat het beter voor jullie is dat het nu uit is.
Bedankt voor de reacties, het is gewoon heel erg lastig om zo iets los te moeten laten. Je leeft 1,5 jaar lang elke dag zowat samen… doet alles samen… hebt veel meegemaakt samen… Het is gewoon heel erg lastig. Ik wil het liefste goed praten met hem en duidelijke regels maken. Ik ben alleen heel bang dat hij gewoon door blijft gaan met die andere meisjes achter mijn rug om… Het is gewoon een hele moeilijke en lastige situatie… Ik wil hem niet kwijt
Laat je niet gek maken, en laat ook vooral niet over je heen lopen! Jij hebt zo je grenzen en als hij die (meermaals) verbreekt dan zegt dat iets! Dan heeft ie geen respect voor jou, of het gewoon niet ware voor jou. Al hoewel het misschien nu wel lijkt.
Ik begrijp dat je hem niet kwijt wilt, maar daar kom je echt wel overheen. Het zal moeilijk zijn, maar daarna kom je misschien wel een jongen tegen die wel voor jou gaat en je respecteert en dan zal je zien dat je echt geen spijt hebt!