Opgelost!

Opgelost --Dankjewel meiden

Gewoon toevoegen. Je ziet vanzelf wel of het wat wordt!

Ik zou hem gewoon toevoegen. Als het een leuke jongen is zie je vanzelf wat het word en als het een player is, is er altijd nog de “verwijder als vriend” knop toch?

Mja, de reden waarom ik zo twijfel is omdat ie we wel nogal wat gemeenschappelijke vrienden hebben. Dus mocht het op een flop uitdraaien, kan ik 'm nog tegenkomen tijdens het uitgaan of zo…
Is 't gewoon ook niet raar als ik enkel hem toevoeg? Ik heb die avond nog wel wat mensen leren kennen, al is hij wel de enige waar ik nog wel es mee wil praten om 'm beter te leren kennen.

Met dit soort dingen heb ik altijd wel de yolo-feeling. Gewoon doen! Herinner hem aan die avond, klets een beetje en kijk of er van zijn kant respons is. Hij is die avond op jou afgestapt, stuur jij hem nu een vriendschapsverzoek, staan jullie quitte. Er kan weinig mis gaan, als het goed loopt kunnen jullie een keer afspreken en klikt het toch niet zo als gehoopt dan stuur je hem geen berichtjes meer.

Ik zou er voor gaan. :grinning:

Zo dacht ik er ook over! Tot ik weer begon te piekeren en blabla… Maar je hebt gelijk, misschien moet ik er gewoon voor gaan :grinning:

Net als ik op 't punt stond om 'm toe te voegen, begon ik weer te twijfelen. Wat als die nu echt veel gedronken had en me gewoon niet meer zal herkennen of zo? 't Was precies allemaal te lief en te cute om waar te zijn :astonished:

Haha, ik roep dit nu heel stoer en ik sta er ook wel achter, maar ik ben zelf ook echt een schijterd wat dat betreft, dus ik begrijp je heel goed. :smirk: Maar eigenlijk heb je ook niks te verliezen, dus het is zeker het proberen waard. :grinning: Succes!

ahaha, ik flip even! :flushed: Kdacht, oké, verman uzelf en voeg 'm nu gewoon toe en 'k ging er nog iets bijschrijven van ‘goed gedanst zondag! :p’ maar toen ik op die knop van vriend toevoegen drukte, had ik zelfs de kans niet om r iets bij te schrijven! dus nu heb ik 'm gewoon superdroog een vriendschapsverzoek verstuurd die superstalkerig overkomt… shit eeeeee :flushed: :flushed: :flushed:

gewoon doen! :slightly_smiling_face:

Bedankt meiden! Heb 'm dus toegevoegd en nadat hij accepteerde zijn we op chat in gesprek geraakt. Hij lijkt me helemaal geen player, maar is net ontzettend cute in alles wat hij zegt. Hopelijk wordt dit wat!

ahh wat leuk!
hou ons op de hoogte

Update’je: Na wat te chatten via FB viel het gesprek precies van zijn kant wat stil. Spijtig dacht ik, waarschijnlijk was ie op die manier niet in mij geïnteresseerd, maar was me er al wat over aan het zetten (tenslotte is het maar vreemd omdat ik 'm amper ken hé).
Tot ik een sms’je krijg van één van die zussen van het feestje met de vraag of ik een date heb. Ik antwoord dat ik niet weet waar ze het over heeft. Zegt zij ‘Ah! Oeps, dan mocht ik het nog niet zeggen. Hoorde net van *** dat hij bezig is met iets te plannen voor je’
M’n hart maakte even een sprongetje:D :grinning: :grinning:

Wat leuk!

omg super leuk!

Ik denk dat je nu wel heel blij bent dat je die kans genomen hebt! Ik ben echt super blij voor je :slightly_smiling_face: Heel lief van hem ook. Hopelijk wordt het iets moois tussen jullie

Ja hé, op zich lijkt ie echt super! Al ken ik 'm niet echt. Maar waarschijnlijk draait dit toch op niets uit door m’n bff :frowning_face:

• heb er een nieuw topic over aangemaakt, want ik zit er toch wel echt mee :frowning_face:

aahw super leuk! Hou ons op de hoogte!