Opgelost :)

Opgelost , bedankt jullie zijn echt te gek <3

waarom wil je het nog goed maken…?

Omdat ik nog steeds op hem ben… Ik mis de gesprekken ens.

LAAT HEM! Waarom zou je hem terug willen? je weet toch dat hij niet te vertrouwen is dus waarom nog je tijd in hem steken? zo’n jongens verdienen je aandacht niet!

Kind hij vernederd je en scheld je uit. Open je ogen eens en doe niet zo wanhopig.

Een gouden hart maar hij scheld je uit. Eh, juist

Waarom zou je nog met deze jongen wat willen? Hij scheld je uit etc. Gewoon opzoek naar een andere lieve jongen die wel om je geeft!

Hij is je niet waard.

Jullie hebben gelijk… Sorry ik maak me echt te snel druk ens. Ik denk dat ik heel erg mijn best moet doen om hem te kunnen vergeten , maar ik ga het proberen . Thank youu <3

Zoals ik het nu lees heb jij helemaal niks verkeerd gedaan, maar is hij degene die ontzettend stom bezig is. Het doorvertellen aan zijn vrienden dat jij hem leuk vindt en jou uitschelden omdat je fan bent van Demi Lovato? Behoorlijk kinderachtig.
Hoe moeilijk het ook is wanneer je stapelgek bent op iemand, probeer hem uit je hoofd te zetten want je verdient beter!

Nu ik er zo overna denk is hij dat inderdaad… Ik weet niet echt goed ik wat ik in hem zag , was blind denk ik. Heel erg bedankt :slightly_smiling_face:

Liefde maakt blind jah. Gelukkig hebben we een landje vol leuke jongens, of zelfs een wereld vol leuke jongens. Maak je maar geen zorgen dat er geen leukere jongen komt :slightly_smiling_face:

Beginpost weg en probleem opgelost, slotje.

Fijn dat je eruit gekomen bent TS (: