[opgelost] Waar cowboysbag in amersfoort?

Hoii!

Even een snel vraagje, ik ben namelijj opzoek naar een verkooppunt van de cowboysbag (ik twijfel tussen ‘the bag’ en ‘college bag’)
Ik heb al flink gegoogled alleen komt daar alleen uit dat ze bij de steppin out te koop zijn alleen op de site staat het filliaal in amersfoort niet meer tussen de lijst van winkels…

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Xx

Nee het punt is dat op de site van steppin out het filliaal er niet meer bijstaat
Terwijl zo’n ‘verkooppuntvinder’ het wel aangeeft
Dat had ik niet vermeld, sorry zal het even aanpassen

Uhm ik heb mijne bij Duifhuizen vandaan, maar ik weet niet zeker of er eentje in Amersfoort zit. En volgens mij kan je die tassen gewoon bij alle tassenwinkels kopen hoor, zelfs bij een scapino ofzo (de kwaliteit zal dan wel wat minder zijn, maar ik weet niet hoeveel je eraan wil uitgeven :wink:) succes met zoeken xx

Ik wil de officiele cowboysbag

Ik wil opzich wel online bestellen alleen ben morgen vrij dus dacht dan kan ik mooi ff langs zodat ik m vrijdag kan gebruiken voor school (de tas die ik nu heb (eastpak) heeft het vandaag begeven, hengsel kapot)

Ja daar dacht ik idd ook al aan, ik denk dat ik morgen maar even op de gok amersfoort inga en als ik m niet vind m dan online bestel…

Thanks iig voor je reacties:)

Eeft sascha ook de officiele?

Ja precies
Thanks
Hopelijk leest iemand die bekend is in amersfoort dit nog :wink:
Wil toch wel graag zekerheid voordat ik naar amersfoort scheur

In Amersfoort zijn 2 tassenwinkels een waar ze cowboysbags verkopen!
Een daarvan heet Leatherstyle.

Echt! Wat fijn!
Waar zijn die winkels te vinden? Gewoon in de langestraat/hoofdstraat?
Oh zie t al in de langestraat
Superbedanjt voor je reactie!
Hebben ze daar ook verschillende soorten? Want wil de maten in real life even zien :sunglasses:

In de langestraat de Leatherstyle en nog 1. In de zomervakantie hadden deze beide een actie dat de cowboybags 100 euro waren ipv 130! Weet niet of dat nog steeds is. Anders zit er ook een hele goede op Emiclaer, daar tegenover de Albertheijn en naast een schoenmakerij.
Btw Sascha heeft niet de officiele!

Ahhh super bedankt! Ga sowieso de stad in en dan kan ik evt nog naar emiclaer scheuren idd :slightly_smiling_face:
You all just made my day!

Dat dacht ik idd al

Even gekeken voor je, die andere heet Diforza!
Ik heb de mijne volgens mij uiteindelijk bij de Leatherstyle gekocht, omdat ik die persoonlijk fijner vind qua service, en ze hadden op dat moment ook meer keuze!

Aghh super thanks!!

oh stom, ik heb net even teruggezocht maar ik bedoelde dat ik de Diforza beter vond haha, sorry! Succes ermee :slightly_smiling_face:

hier kan een slotje op!
het is gelukt heb een prachtige cowboysbag gevonden :grinning:

^ jeeeeh gefeliciteerd en veel plezier ermee!!