Hello.
Ik heb vorige week op BOL.com tweedehands een boek besteld. ‘‘Ik hou van jou omdat.’’
Dit is een boek die je zelf kunt invullen en was een cadeautje voor mijn vriendje.
Daar heb ik totaal ¤13,45 voor betaald.
Nu heb ik een pakketje ontvangen, dus ik was al helemaal blij dat mijn boekje eindelijk binnen was. Maak ik het open, zit erin ‘‘PS ik hou van je.’’
Dit boek is dus waar ik helemaal niet om gevraagd heb en deze is tweedehands maar ¤6,50.
Ik heb de verkoopster gemaild, met de vraag hoe we dit kunnen oplossen, maar wat kan ik doen als ze dit niet op WIL lossen? Kan ik dan een klacht indienen en mijn geld terugvragen? Moet ik dan BOL.com emailen, of dit met de verkoopster afhandelen?
Ik ben hier echt totaal niet blij mee en ben misschien wel wat snel aangebrand en wil de verkoopster dit wél gewoon oplossen, maar ik had zo graag dat boekje willen hebben. =( Ik ben echt teleurgesteld dat ik nu nóg langer zal moeten wachten. En natuurlijk kost het mij weer extra om dat boek terug te sturen.
Hmpf. >.<
Wat zouden jullie doen?