Opgelicht?!

Hello.

Ik heb vorige week op BOL.com tweedehands een boek besteld. ‘‘Ik hou van jou omdat.’’
Dit is een boek die je zelf kunt invullen en was een cadeautje voor mijn vriendje.
Daar heb ik totaal ¤13,45 voor betaald.

Nu heb ik een pakketje ontvangen, dus ik was al helemaal blij dat mijn boekje eindelijk binnen was. Maak ik het open, zit erin ‘‘PS ik hou van je.’’
Dit boek is dus waar ik helemaal niet om gevraagd heb en deze is tweedehands maar ¤6,50.

Ik heb de verkoopster gemaild, met de vraag hoe we dit kunnen oplossen, maar wat kan ik doen als ze dit niet op WIL lossen? Kan ik dan een klacht indienen en mijn geld terugvragen? Moet ik dan BOL.com emailen, of dit met de verkoopster afhandelen?

Ik ben hier echt totaal niet blij mee en ben misschien wel wat snel aangebrand en wil de verkoopster dit wél gewoon oplossen, maar ik had zo graag dat boekje willen hebben. =( Ik ben echt teleurgesteld dat ik nu nóg langer zal moeten wachten. En natuurlijk kost het mij weer extra om dat boek terug te sturen.

Hmpf. >.<
Wat zouden jullie doen?

Denk dat ik bol.com zou mailen met de vraag wat de normale procedure is als zulke dingen mis gaan. Of zij dat oplossen of dat je dat zelf moet doen en zoja met wie?

Je kan ook met bol.com bellen dan heb je direct antwoord op je vraag.
Echt klote dat dit gebeurd. Bij marktplaats zie je direct de foto en weet je ook wat je kan krijgen maar hierbij niet.
Ik koop dan nog liever een boek duurder van bol zelf dan dat ik het 2e hands koop…
Maargoed misschien komt het nog gewoon goed en het is de schuld van de verkoper dus die moet de verzendkosten vergoeden die jij nu moet maken om het terug te sturen. En dus ook weer zelf de verzendkosten betalen om het goede boek te sturen. Wat een gedoe.

Ja ik heb hier ook wel echt van geleerd.
Maar je kunt bij bol.com wel zoeken naar wat je wilt hebben, en daar op tweedehands drukken, want ze hebben een isbn-nummer moeten invullen. Dus moeten ze wel het goede boek hebben, anders had ze niet bij dát artikel gestaan.
Hmm, k raak hierdoor gefrustreerd. Stom mens, had ze niet even kunnen kijken of ze wel de goede had?! Vriendje is wel heel lief, dat t wel goedkomt enzo, maar vind dit toch niet zo leuk.

Ik zou bol.com gewoon bellen, zij zijn toch ook verantwoordelijk voor wat er nu gebeurd is.

Ik heb bol.com gemaild nu, ben namelijk bij mijn vriend en vind het zo lullig om 0900-nummers te bellen met hun huistelefoon. Ben morgen wel thuis, dus als ik dan geen antwoord heb zou ik alsnog kunnen bellen.

Ik kan dan echt niet wachten totdat ik antwoord heb. :\

Idd… Waarschijnlijk is het gewoon een foutje. Bol.com is normaal gezien wel betrouwbaar en zal dit soort zaken wel oplossen.

Indd. Bol is verantwoordelijk voor dit. Zij moeten dit oplossen, anders ben je indd opgelicht.

Zijn ze ook verantwoordelijk als het via een andere verkoper gaat dan?

Kan je niet bellen? Dan krijg je meteen antwoord. Of kan je het niet terugsturen?

Je kan bol.com mailen! Als het boek niet goed is of beschadigd oid dan kan je via hun je geld terug krijgen. Ik had een keer een boek niet gekregen en toen kreeg ik van hun het geld teruggestort. Zou dus bol.com even een mailtje sturen en/of bellen. Moet goed komen!

@Heartattxck; ja!

Oke, ik heb gemaild dus nu wacht ik maar even af. Anders bel ik morgen wel.
Pff, ik ben in staat om hem gewoon opnieuw te bestellen, maar is wel zonde van mijn geld natuurlijk.

Ik zou eerst nog even afwachten wat ze nou terugmaild, misschien bieden ze wel gewoon hun excuses aan en krijg je alsnog het goede boek =)

Ik ben ongeduldigggg. :confused:

Je kunt beter iets anders gaan doen nu, je zult zo laat echt geen antwoord krijgen. Waarschijnlijk pas morgenmiddag ofzo.

Ik zit ook niet meer achter de pc, maar kan wel mails kijken op mijn mobiel. (:

Ik word zo langzamerhand een beetje gek. XD

haha ik snap 't … dit heb ik nog nooit meegemaakt enzo