opgelicht?

Helloo…
Ik zocht uggs voor in de winter en toen zei ik tegen mijn moeder : Jezus wat duur… :stuck_out_tongue:

waarop mijn moeder zei kijk anders op marktplaats daar verkopen ze niet alleen 2e hands. toen vond ik echt zo iets geweldigs. Alleen vertrouw ik het niet echt. ze zijn 60euro per paar. maar die vrouw zegt dat ze in china woont. en dat de verzend koste 40 euro is ( ik heb 2paar )
Maar ook zei ze dat ze binnen 7 dagen binnen waren. Dit kan toch nooit.?? word ik nou opgelicht.
Miss weten jullie het?

hier is de link :
http://kind-baby.marktpla…-maat3637-38-39-4041.html

Ik zou het niet doen…

Me neither. Ik vertrouw internet voor geen meter als het gaat om dit.

Geen idee, kijk even bij opgelichtopinternet.nl of ze erbij staat?

Er is een topic over geopend bij opgelichtopinternet.nl. Er is nog niet echt een duidelijk antwoord of het wel betrouwbaar is maar ik denk zelf van niet.
Het topic : http://www.opgelichtopint…B.pl?num=1281558748/11#11

veeeeeeeeeeel te veel risico, als ze nou in Nederland woonde…

Hmm, ik heb het sowieso niet zo op advertenties die vanuit het engels met een vertaalmachine naar het nederlands zijn vertaald…
Zie de foto’s spreken voor zich sterven ze zijn super mooi, xd
Nahh, ik zou het niet doen eigenlijk ;o En voorlopig dat ene topic even volgen op opgelichtopinternet.nl?

Ja je word opgelicht.

ik zou het niet doen !

niet doen dan maar geen uggs
trouwens marktplaats heeft er toch meer op staan
kun je niet op je postcode zoeken in de buurt ?

Niet doen ik heb dat ook gehad met christian louboutin schoenen.
Die waren dus nep.
Ik heb ze nu ook op marktplaats gezet maar ik heb er wel bijgezet dat ze nep zijn.
Ik had daar 139 euro voor moeten betalen gelukkig was het een foutje geld terug en de schoenen had ik opeens toch gekregen…
Had ik dus even geluk gehad haha.

iig niet doen…
Als je persee echte wilt koop je via de officiele site of in de winkel anders zou ik toch gaan voor neppe.

de verzendkosten vanuit china zijn vaak gratis en al zouden ze niet gratis zijn dan zijn ze NOOIT 4O EURO. ja, je wordt opgelicht dus!

nietdoen!