Opgelicht?

Hee girls,

Ik heb op 21 februari 2 bikini’s besteld op fringebikinishop.com. Ik ben helaas te goed van vertrouwen, want toen ik PAS negatieve reacties las op de Facebookpagina van deze shop ben ik op onderzoek uit gegaan.
Het KVK-nummer (Kamer van Koophandel) staat op een andere naam, namelijk op Biosolve, een groothandel in was-, poets- en reinigingsmiddelen, dus houdt zich zeker niet bezig met bikini’s.

Heb op google pogingen gedaan van: Fringebikinishop betrouwbaar etc. tot ik dus Fringebikinishop oplichters in typte, toen kwam ik op deze site: http://www.scamadviser.com/check-website/fringebikinishop.com

Het bedrijf zou in Eindhoven liggen, maar op deze site staat dus Rotterdam.
Ik begin steeds minder vertrouwen erin te krijgen, mijn bikini’s ooit nog te mogen ontvangen.
Ik heb net al een e-mail gestuurd, waarbij ik mijn twijfels laat blijken (bikini’s worden met de hand gemaakt, per kleur verzonden, terwijl de levertijd 8-20 werkdagen zou zijn).

Mochten dit oplichters zijn, dan is het voor mij niets anders dan een wijze les dat ik niet zo snel vertrouwen moet hebben in een site, maar kan ik ze dan ook ergens aangeven, dat ze offline worden gehaald? Ik heb voor de zekerheid al informatie opgeslagen; welke namen ze gebruiken, de uitleg over het KVK-nummer dat niet klopt en de gegevens wat ik van de scamadviser heb.

X

Note: was nog aan het twijfelen of ik mijn bericht moest plaatsen in Black list: onbetrouwbare verkopers! #2 maar heb ik toch maar niet gedaan, omdat ik nog niet zeker weet of ze oplichters zijn, maar ik ben er bang voor dat ik mijn geld kwijt ben en de bikini’s nooit mag ontvangen, weer wat geleerd :rage:

Never mind zie nu dat die Black List geldt voor leden op girlscene.

Geen flauw idee of je het kan aangeven, dat denk ik wel.
Ik vind dat het wel op oplichterij lijkt… hoop het niet voor je :frowning_face:

Fringe bikini’s zijn sowieso in, dus die kunnen veel geld vangen als ze echt oplichten :astonished:.
Het lijkt er inderdaad op dat ik opgelicht ben, mijn eigenschuld, had ik eerst maar naar de betrouwbaarheid moeten kijken :hammer:

Je kunt ze aangeven als je kunt bewijzen dat ze verkeerde kvk etc gebruiken. Ik zeg doen. Mochten de mensen erachter opgepakt worden kunje een mooi schadeclaimpje opbouwen. Niet bij laten zitten… dat doen al veel te veel mensen…

Slotje, kan je in dit topic posten: http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/algemeen-oplichterspraktijken-via-marktplaats-topic-260787.225.html