Opgeil smsjes.

nee nog nooit zo’n smsje gehad of gestuurd… misschien komt het nog wel, maar ik vind real life ook beter, dan kan je ook zijn gezicht zien hoe hij reageerd enzo

hmm, haha, dat doe ik ookw el eens :stuck_out_tongue:. ik sms dan bijvoorbee;d gewoon van, houd je nog van mij?, en als hij dat dan teug vraagt iets zeggen zoals met meer als mijn hele hart. maar het verschilt van jongen tot jongen.

hehe als je dat smst, daar word je tog niet echt geil van… :blabla1:

ik heb me vriendje wel is gesmst:
Ik heb me razendsnel aangekled om naar jou toe te gaan, kleed jij me net zosnel weer uit?

zoiets vind ik wel kunnen…

weet ik het aan zulk soort dingen doe ik nou niet,

Zoiets van; Je krijgt nog een vergoeding van me, kies maar wat ? (A)

Ik weet het niet, ik typ ze zonder erbij na te denken, zit de kerel met een stijve, krijgt zijn behoefte niet, word chagrijnig, en dat gaat al 2 jaar lang zo XD.

daar word een jongen niet geil van hoor :wink:

WHHAA echt he!

Heb de hele dag administratie verwerkt, wil nu wel wat anders aftrekken dan belasting, jij nog ideËen?

Verwarming stuk! tijdens zoektocht naar iets wat me warm kan houden van8 kwam ik jouw nr tegen Interesse?

heb me pijlsnel aangekleed om naar je toe te racen verwacht dat jij me als k bij je ben net zo snel weer uit kunt kleden

Kom’ je hier vaken? Zou je dat willen?

Vond het erg fijn met je van8, Oh wacht, dat droomde ik! Bezwaar als het vamavond werkelijkheid word?

Vermenigvuldig opgewonden met alleen thuis Rara wat krijg je dan?

Zouden stijnen lakens beter zijn dan katoenen? Kan niet beslissen wat lekkerder voelt op mijn naakte lichaam

Zag net een stomende sexscéne op tv en somehow moest ik ineens aan je denken…

NIET DENKEN DAT IK ZULKE SMSJES STUUR HOOR !

ik vind het ook wel altijd wel grappig niet TE natuurlijk maar gewoon voor dat je naar hem toe gaat even een sneaky smsje met wat je met hem van plan bent,hehe ^^

Ik stuur ook niet van zulke smsjes. Maar als je dan bij je vriend bent en je wilt heb opgeilen, wat zeg je dat tegen hem?

Haha, soms doe ik dat weleens:P maar via de telefoon
is het leuker om te plagen, en fluisteren in zijn oor
als je bij hem op bank zit, is ook echt grappig xP

whahaha die vindt ik best wel goed:O:D

xxx

Die van Shirpe is leuk jaa, zoiets kan wel ja.

Doe het niet expres maar dingen als morgen krijg je je kusje kan ik jongens helemaal gek mee maken…

Huh ik vat em neit:P

Je bedoelt dat je zegt, morgen krijg je je kusje?

kun je ze dáár mee gek maken :S

.

nicolientje shat, dat was sarcastisch bedoeld xD :grinning:

haha, ik had vorig jaar eens een sms van mijn stiefzus gelezen in zijn vriendje zijn gsm (ik had zijn gsm eventjes gesteeld XD )
Er stond zo : ‘‘Sebiet kom ik naar je thuis en dan word het leuk, mijn hete sekskoning’’ en nog zo vanalles. Nee, ik heb zijn gsm nooit meer gesteel :grinning:
was wel vies