Opgeil smsjes.

De naam zegt het al. Wat sms jij , als je een jongen wilt opgeilen?

Dat soort dingen sms ik niet ><

Eh? niks.

kan je niks zelf bedenken? xD

vind opgeil sms’jes niet bepaald leuk :s gewoon,dan geil je je vriendje op en zit hij daar ook mr me ne stijve waar hij geen blijf mee weet. hij kan hem mr moeilijk tussen de deur steken xD

Nee. Ik hou het liever bij real life. Je weet maar nooit wie het ooit te lezen krijgt…

Gewoon fantaseren wat ik met hem zou willen doen enzo… maar we sturen niet zo vaak geile smsjes. We bellen vaker :slightly_smiling_face:

real life is veeeeeeel leuker :wink:

Real life is leuker, maar via telefoneren is ook grappig, smsen vind ik onpersoonlijk

Ben beetje door mijn inspiratie heen. Het is de bedoeling om zulke dingen hem te smsen, voor dat ik naar hem toe ga ofzo. En nooit sturen naar jongens die ze aan iedereen laat lezen, lijkt me redelijk genant.

Is idd leuk ^^ beetje opgeilen voordat je naar hem toe gaat

Ja dat vind ik nou ook! Haha, nog tips?

XD ik kreeg laatst een smsje met van wat zou je doen als ik bij je was, of wat wil je dat ik doe ^^

Ik begon zo vana

Ik: en ik trek je shirt uit en mijn topje ook

en dan zie ik toch een dikke bos met austin power borst haar !!! ( het was 7 uur in de ochtend ik kon echt niet serieus zijn XD )

Nee niet echt hehe… wat ik net zei, gewoon zeggen wat je allemaal met hem zou willen doen. Stiekeme fantasieën delen enz. Dat spontane is juist leuk vind ik :slightly_smiling_face: niet dat je al van te voren de precieze tekst gaat bedenken

Eigenlijk nog maar een paar keer gedaan, maar ik vind er niet zo heel veel aan… Ik vind het veel leuker als ik bij hem ben en dan geil te doen :flushed:. Haha, nouja jullie denk ik allemaal wel. Maar misschien komt het nog wel die “opgeil smsjes”.

dat vind ik vrij dom. ik had een keer een smsje gestuurd naar de jongen die ik leuk vond… per ongeluk, en het was een heeel dom smsjeexxD

iedereen doet dat, zelfs onbewust :stuck_out_tongue:
ofzo ik snap mezelf niet,
maar maakt niet uit

jaah heb wel zo’n smsn gehad!
mr idd, real life is beter.
of telefoon xp

:bored: Ehm…
Geloof me, een jongen weet echt wel wat ie daar mee aan moet hoor! En waarom zou die z’n pik tussen de deur willen steken? Wie doet dat nou! :stuck_out_tongue:

vriendin van mij smste haar lover op een verjaardag;
ik wil je. NU!

(& dat had ik een keer per ongeluk gelezen toen ik van haar een smsje moest zoeken in haar verzonden berichten… en toevallig wist ik nog dat hij een smsje kreeg, hij rood werd en samen naar buiten liepen. xD)