Opgegeven

Ik had hier een topic geopend over een jongen die ik leuk vond: http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/wat-zou-ik-doen-266968.msg272186507.html#msg272186507 . Ik whatsappte hem de hele tijd, hij antwoorde altijd en hadden we een heel leuk gesprek en dan in een keer antwoorde hij niet meer. Donderdag had ik een feestje waar hij ook kwam. Het bleek uiteindelijk mijn eigen verrassingsfeestje te zijn. Mijn sweet sixteen. Ik had flink wat op, ik weet dat het heel dom was. Dat ik niet zoveel had moeten drinken, maar op dat moment was het gewoon: zestien, drinken. Héél dom. Ik ben toen een paar keer naar hem geweest gesprek gehad. Op een gegeven moment ging hij zitten, Ik ging op zijn schoot zitten en pakte zijn hand vast, gewoon omdat ik diep van binnen dat heel graag wilde. Ik durfde het alleen nooit en door de alchohol durfde ik het wel. Hij stribbelde niet tegen, maar waarschijnlijk komt dat omdat hij ook aardig wat op had.

Ik whatsappte hem gisteren: ‘Sorry dat ik zo tegen je aan zat te praten.’ Toen whatsappte hij mij: ‘Maakt niet uit, als jij het maar leuk hebt gehad.’ En toen nog een heel klein gesprek, tot hij zoals gewoonlijk in een keer stopte. Die avond beloofte ik mezelf als ik hem morgen whatsappte en hij stopte zoals gewoonlijk in een keer of als ergens heen ging en daarna niet meer zei van: ‘‘Ik ben er weer.’’ Ik zou stoppen met proberen en het op zou geven.

Vandaag vond ik een hele oude foto van ons terug en whatsappte ik het naar hem, hij antwoorde en zei dat hij moest voetballen. -Hij heeft niet overal internet- Daarna heb ik niks van hem gehoord. Ik heb mezelf dus belooft om het nu op te geven. Maar ik weet niet zeker of ik de goede beslissing maak. Of ik het nog een keer moet gaan proberen. Hij is namelijk heel speciaal voor mij en mijn eerste echte liefde. Ik kan hem niet zomaar loslaten en spookt maar door mijn hoofd heen.

-We zijn allebei 16, voor de mensen die het willen weten- Dankjewel voor het lezen en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! :slightly_smiling_face:

Ten eerste, de meeste jongens zijn echt drama in het beantwoorden, dat doen ze of niet, of laat, of kortaf. Dus dat hoeft in feite niets te betekenen, jongens zijn meestal best wel bot via whatsapp.

Dan ten tweede: ‘Maakt niet uit, als jij het maar leuk hebt gehad.’ Ik denk dat als hij je leuk had gevonden, hij wel anders geantwoord had. Maar het kan ook dat hij gewoon heel verlegen is.

Dus je kan 2 dingen doen, of je verteld hem gewoon dat je hem leuk vind, of je doet het rustig aan, wordt eerst betere vrienden en wacht tot hij initiatief neemt (maar wel blijven flirten xd).

Tegen hem zeggendat durf ik nooit haha en flirten, ik denk dat ik de slechtste kan flirten van allle 16 jarige meisjes. Haha, ik wil hem wel morgen whatsappen van: ‘fijne paasdagen x’ ofzo. Maar ik weet gewoon niet of ik het goede doe.

Dankjewel voor het antwoorden btw!

^ hier sluit ik mij bij aan.

Vooral dat gedeelte over hoe jongens op whatsapp reageren. Ik heb een jongen die whatsappt me echt amper, maar als hij bij me is rukt hij zowat de kleren van mijn lijf. Sommige jongens zijn gewoon niet zo into the whatsapp.

En dan, meisje, je bent 16. Toen ik 16 was deed ik een stuk minder beschaafde dingen dan jij. (nu zeg ik niet dat jij dat ook moet gaan doen). Ik denk in de eerste plaats al dat ik hem gezoend had, als ik bij hem op schoot gezeten had en ik was helemaal weg van die jongen, maar misschien is het ook wel goed dat jij dat niet gedaan hebt, kom je minder hopeloos over etc. Ik zou als ik jou was afwachten tot hij whatsappt. En dan moet je ook sterk zijn voor jezelf en niet als je niet kan slapen ofzo hem whatsappen. Echt afwachten tot hij het doet. Doet hij niets, dan heeft hij sowieso geen behoefte aan je, en denkt hij gewoon niet aan je. Anders zou hij ook wel de behoefte hebben om je te ‘spreken’ via whatsapp.

Maar wat ik denk: is dat hij je in de loop van de week wel zal whatsappen. Als ze een tijdje niets van een meisje hoorden waar ze eerst wel veel van hoorden, gaan ze zich afvragen of er misschien wat is oid, en dan whatsappt hij je vanzelf. ALS hij waarde hecht aan jullie ‘relatie/vriendschap’ oid. Afwachten dus. Het wachten tot hij whatsappt is killing, I know, maar dat komt vanzelf wel. En komt het niet, dan ken jij je plek ook weer. Goodluck!

Hihi ik herken het. Hmm, ik zou in deze situatie idd het niet tegen hem zeggen, maar toch een beetje duidelijk maken dat je interesse in hem hebt. Doe anders heel simpel (ik ga slapen, anders zou ik het uitschrijven voor je), google ‘flirttips’!

http://www.telegraaf.nl/vrouw/psyche_relatie/20063083/Vijf_gouden_flirttips.html

(ik lees nu pas trouwens dat hij wel op JOUW verjaardagsfeestje kwam, dus jullie zijn al een soort van vrienden? En een oude foto, dus vrienden geweest/al heel lang?)

Haha, tja aardig preuts hier. Nog nooit gezoend, nog nooit een echt vriendje gehad. Big dork :slightly_smiling_face:
Maar misschien is dat wel het beste al wordt het moeilijk…
Dankjewel voor antwoorden!

Dankjewel voor de tips! Ja, ik ken hem al zo’n drie jaar. Hij zit in dezelfde vriendengroep als mij, niet echt super goede vrienden maar wel gewoon goed met elkaar opschieten.

Jongens en whatsapp…geen goede combi

haha, daar ben ik het met je eens!