Ik had hier een topic geopend over een jongen die ik leuk vond: http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/wat-zou-ik-doen-266968.msg272186507.html#msg272186507 . Ik whatsappte hem de hele tijd, hij antwoorde altijd en hadden we een heel leuk gesprek en dan in een keer antwoorde hij niet meer. Donderdag had ik een feestje waar hij ook kwam. Het bleek uiteindelijk mijn eigen verrassingsfeestje te zijn. Mijn sweet sixteen. Ik had flink wat op, ik weet dat het heel dom was. Dat ik niet zoveel had moeten drinken, maar op dat moment was het gewoon: zestien, drinken. Héél dom. Ik ben toen een paar keer naar hem geweest gesprek gehad. Op een gegeven moment ging hij zitten, Ik ging op zijn schoot zitten en pakte zijn hand vast, gewoon omdat ik diep van binnen dat heel graag wilde. Ik durfde het alleen nooit en door de alchohol durfde ik het wel. Hij stribbelde niet tegen, maar waarschijnlijk komt dat omdat hij ook aardig wat op had.
Ik whatsappte hem gisteren: ‘Sorry dat ik zo tegen je aan zat te praten.’ Toen whatsappte hij mij: ‘Maakt niet uit, als jij het maar leuk hebt gehad.’ En toen nog een heel klein gesprek, tot hij zoals gewoonlijk in een keer stopte. Die avond beloofte ik mezelf als ik hem morgen whatsappte en hij stopte zoals gewoonlijk in een keer of als ergens heen ging en daarna niet meer zei van: ‘‘Ik ben er weer.’’ Ik zou stoppen met proberen en het op zou geven.
Vandaag vond ik een hele oude foto van ons terug en whatsappte ik het naar hem, hij antwoorde en zei dat hij moest voetballen. -Hij heeft niet overal internet- Daarna heb ik niks van hem gehoord. Ik heb mezelf dus belooft om het nu op te geven. Maar ik weet niet zeker of ik de goede beslissing maak. Of ik het nog een keer moet gaan proberen. Hij is namelijk heel speciaal voor mij en mijn eerste echte liefde. Ik kan hem niet zomaar loslaten en spookt maar door mijn hoofd heen.
-We zijn allebei 16, voor de mensen die het willen weten- Dankjewel voor het lezen en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!