Operatie

Nou, ik ben geopereerd aan m’n enkel.
Er zit nu een plaat in, en nu kan ik m’n enkel niet goed bewegen.

Opzich allemaal geen ramp, de operatie is immers goed gegaan, maar:

Ik moet nu 3 weken thuis op m’n bed liggen. Ik mag alleen even naar de wc lopen met krukken.
Kortom, verveling in m’n bed. Even naar buiten is er niet meer bij, ook even m’n bed uit mag niet.

Weten jullie dingen die ik kan doen? Er zit pas een halve week op, dus nog 2.5 te gaan!

Sterretjes vouwen! :grinning:

Alle topics in Girlscene afgaan.

vermaak me prima mee (zit nu op school XD)

^ dat doe ik ook altijd als ik me verveel ^^
Verder kun je tijdschriften lezen (laat je ouders die kopen), boek lezen, origami beestjes vouwen, tekenen, huiswerk maken, verhaal bedenken, gedicht schrijven, foto’s bewerken op de computer, een stijlboek maken, een fotoplakboek maken… pfoe, dat is wat ik nu kan bedenken :slightly_smiling_face:

Ik zou heel veel films/series kijken, boeken lezen, researchen op internet naar onderwerpen die ik interessant vind, muziek luisteren en nieuwe muziek ontdekken, schrijven, tekenen, dat soort dingen. Gewoon surfen op internet en kijken wat je allemaal tegenkomt.

ook niet een rolstoel ofzo, dat zou je nog kunnen proberen te kunnen krijgen. of op de bank voelt al meestal beter dan op bed :slightly_smiling_face:.

en hier is een topic over van iemand die ook op bed moest blijven en zich verveelde. dus als je verveelt probeer die te zoeken :stuck_out_tongue:.

ah ik heb hem gevonden, hier heb je vast wat aan; http://forum.girlscene.nl…9fd14dba01eab0ead8c271e9c

er is volgens mij wel ergens een topic; wat te doen als je je verveelt?
misschien staat daar iets bij?
beterschap

Inderdaad, kun je niet met zo’n rolstoel met voetsteun even naar buiten?
Verder heb ik geen idee, sorry.

Boeken lezen
Een blog beginnen
Muziek luisteren (en nieuwe bands ontdekken)
Huiswerk maken (oké, flauw xp)

boeken lezen inderdaad en een blog beginnen is ook heel leuk en dan allemaal leuke dingen bedenken en op internet zoeken om over te schrijven ben je lang mee bezig! en een stijlboek maken is ook superleuk.

Iets creatiefs doen?

Tekenen, schilderen, sieraden maken, photoshoppen, breien.

Of lezen, bloggen, internetshoppen, meer fora’s zoeken, internet games, simsen, of andere games.

Of een scrapboek bijhouden.

Fotoboek of een boek met recepten maken ofzo.
Leuke boeken lezen, seizoenen van series downloaden en kijken.
Photoshop downloaden en er helemaal achter komen hoe het werkt, ben je wel even mee bezig.
Sims spelen.
Veder zou ik het ook niet echt weten :’)

kan je geen rolstoel regelen? dan kan je misschien even naar buiten toe, of naar vriendinnen. vraag desnoods of vriendinnen naar je toe komen en hou een fotoshoot. succes!!