operatie ...

Heeeey even een akward vraagje :wink:
er werd me door de dokter verteld dat ik een ‘soort dikke maagdenvlies’ heb, en voor tampons en menstruatie cup enz. zou ze het laten opereren… ze zouden dan dat ‘soort draadje maagdenvlies’ wegsnijden en toebranden.

Ik zou kunnen kiezen tussen volledige verdoving (dit is eigenlijk niet nodig omdat het geen gevaarlijk of moeilijke operatie is) en een plaatselijke.
Heeft iemand ervaring met deze operatie? Ze zij dat dat best vaak voor komt :confused:
word je helemaal geschoren daar?
kan je de volgende dag al sporten (paardrijden :wink: ) zonder pijn of zo?

Ik denk dat dit vragen zijn die je het beste aan de dokter zelf kunt stellen, en zij zullen je ook wel tips geven voor na de operatie neem ik aan! Ik heb het zelf niet gehad dus ik kan je verder niet helpen. Succes!

Ik denk inderdaad dat je dit beter aan je dokter kunt vragen, paardrijden lijkt mij eerst trouwens nog niet zo’n goed idee…

Vraag aan de dokter wat het beste is en ik denk niet dat paardrijden zo slim is, laat je lichaam eerst even aan de verandering beginnen.

En over het haar: Dat moet je wss zelf helemaal scheren.

Ik ben niet zo medisch maar is volledig verdoven hetzelfde als onder narcose zijn? Zo ja, dat zou ik ontwijken als ik het kon. Dit heb ik namelijk meerdere keren gehad en ik voelde me dagenlang misselijk, duizelig etc daardoor.