Operatie Mams.

Heey meiden,

Mijn moeder moet over ongeveer 2 uur onder het mes. Ze krijgt een slang in haar keel enzo, en ze wordt geopereerd aan der arm.
Misschien klinkt het allemaal niet zo erg, maar ik zit echt hardstikke te stressen. Wat als ze niet meer wakker wordt, wat als het verkeerd gaat etc. etc.

En vanavond is bezoekuur, waar ik niet heen kan omdat ik moet werken en ik kon geen vrij vragen en ik word nu een beetje gek. :slightly_smiling_face:

De dokters weten wat ze doen, en het is maar 2 uur dan is het niet zo’n hele zware operatie.
Maar heel veel succes :]

laatmaar.

ze wordt geopereerd aan der arm staat er niet aan der darmen

Er staat aan der arm :grinning_face_with_smiling_eyes:

oops, ik heb niks gezegt. nouja. dat gaat ook wel goed haha :grin:

Whahaha te droog :grinning_face_with_smiling_eyes:

slang krijg je altijd in je keel, dat is alleen maar zodat ze zeker weten dat je ook blijft ademen.
en 2 uur is niet zo heel lang.

probeer je te ontspannen. en ga je favo serie kijken ofzo. zoek afleiding. alles kom wel goed. in t ziekehuis weten ze heus wel wat ze doen :slightly_smiling_face:

hahaha, kon ik eindelijk een keertje wijs doen. maarnee :'D

heel veel succes

Die slang is heel normaal. Ik heb laatst ook een operatie gehad (enkel) en toen moest ik dat ook, of ruggeprik. Heb dat laatste maar gekozen, omdat mij zo’n buisje ook eng leek.

Een armoperatie is niet ernstig, daar kan je eigenlijk niet aan dood gaan (tenzij je een tuinman een operatie uit laat voeren, maar dat is niet het geval) Meestal zijn dit soort operaties zeer gestandariseerd en weten de dokters precies wat te doen.

Probeer afleiding te zoeken, kijk tv, ga wat doen met vrienden of iets anders in die richting.

Je kan je moeder ook bellen he, op de meeste ziekenhuiskamers is er een telefoon. Anders koop & schrijf je een kaart en laat je je vader of iemand anders die op bezoek gaat die kaart meenemen.

whahahaha xD Togh moest ze er waarschijnlijk wel even om lachen TADA 2 sec geen stress. heb je togh wat goeds gedaan :grinning_face_with_smiling_eyes: