openingszinnen

Hey meiden!
Ik vroeg me af wat nou goede openingszinnen zijn. Welke werken goed en welke gebruiken jullie zelf vaak? ben benieuwd… O:)

Openingszinnen zijn zo cheap.

Waarom nieuw topic?

Okee laat ik mijn vraag dan ietsje anders formuleren. Hoe zouden jullie een jongen die jullie leuk vinden aanspreken?

Dit kan toch ook gewoon in je andere topic?

Hmm achteraf gezien misschien wel ja… Ik weet eigenlijk geen eens meer precies waarom ik het nodig vond een nieuwe aan te maken hahah :stuck_out_tongue: misschien komt het omdat ik een beetje hersendood ben vandaag omdat ik 2 schoolexamens van 100 minuten heb moeten maken :stuck_out_tongue:

Okee mensen vergeef mij voor het aanmaken van dit topic en dat ik door school lichtjes een slaaptekort heb en daardoor niet al te praktisch ben ingesteld vandaag maar ff serieus. Weet iemand een goede manier om hem aan te spreken op facebook? Op de ‘ooh kan jij mij hier mij helpen?’ manier

Het is toch helemaal niet erg dat je opnieuw een topic hebt aangemaakt je vraagt iemand z’n hulp dan moeten ze niet zeuren. Als je een jongen echt leuk vindt spreek hem dan niet aan op de manier o kan je me helpen want die jongen krijgt dan totaal andere signalen binnen dan jij bedoelt, maar probeer een leuk spontaan gesprek te voeren dat werkt vaak veel beter.

Weet je misschien ook hoe ik dat gesprek dan misschien zou kunnen beginnen?

Gewoon met Heey? Of heei of iets?

Ja maar dan loop je wel vaak vast na het hoe gaat het riedeltje. Wat moet ik doen als hij lullig gaat doen?

Het ligt eraan wat voor soort relatie jullie hebben zijn jullie goede vrienden ? Ken je hem amper ? Praten jullie nooit ? Deze dingen bepalen ook veel over hoe je het best een gesprek kan beginnen !
Hopelijk heb je hier wat aan :slightly_smiling_face:

Uhm de jongen in kwestie zit bij mij op school. Ik zag hem vroeger iedere dag wel. Ik praatte nooit echt met hem, maar nu zie ik hem nooit meer. Dus weet niet hoe ik dan het beste een gesprek met hem kan beginnen…

Loveit

Heeft er iemand suggesties hoe ik een gesprek met hem kan beginnen via facebook?

‘hoi’

Meiden, ik heb hier dus echt niet genoeg lef voor haha. Ik doe het al bijna in mijn broek als ik alleen al denk aan dat ik hem moet aanspreken :stuck_out_tongue:

Je kunt zoiets doen:
Heey! Ik zie je niet meer op school, ben je geslaagd?
-
O en studeer je nu? Of heb je een tussenjaar?

En dan ga je zo door

Hoi, ik ben (plaats naam hier) wie ben jij?

Okee okee maybe iets van ‘Hey! Ik zie je nooit meer rondlopen op school. Hoe gaat het nou met je?’
Dit zou ik sturen als ik echt genoeg ballen had, maar is echt fucking eng.
Is er niemand die mijn facebook account wil hacken en namens mij met hem wil gaan praten ofzo? :stuck_out_tongue: