openingszin....

Hee meiden
ik weet niet of er al een topic over is kon het zo snel niet vinden namelijk.

Maar een jongen waarmee ik al een poosje meepraat en al een aantal keer mee afspreek
stuurde vanmiddag toen ik wakker werd het volgende berichtje: Hey ik dacht net aan je ik wou dat je hier was (zodat je m’n broodje kon maken en mn afwas doen)
maar mijn probleem is dus, ik weet echt niet hoe ik hier op moet gaan reageren omdat ik al een paar keer zulke openingszinnen krijg en niet meer weet hoe ik erop moet reageren omdat hij dit eerst nooit deed.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
liefss

Wat een kut zin, sorry hoor. Ik zou er dus persoonlijk niet zo enthousiast op reageren. Of dat hij maar lekker zelf z’n broodje kan gaan klaar maken. :’)

Inderdaad :'D
Het is nou niet bepaald een zin waar ik ‘aw’ van wil gaan zeggen.
Ik zou hem toch vrij duidelijk gemaakt hebben dat hij lekker zijn eigen broodjes kan maken en zijn eigen afwas kan doen.

zeg dat je liever iemand zoekt die respectvol kan zijn en z’n eigen klusjes doet.

Ik zou reageren: Volgens mij ben je aan het verkeerde adres, misschien moet je naar “broodjeszaak in de buurt”.
Bijdehand terug reageren, zijn ‘openingszin’ is niet tof.

Ik zou sturen, “ik dacht net ook aan jou en wou dat jij hier was zodat je kon stofzuigen en de haren uit het doucheputje kon halen, want op basis van jouw bericht wil ik daarnaast eigenlijk niks met je te maken hebben! xxx”

Ik zou gewoon iets terugsturen in de trant van ‘Doe lekker zelf’.

‘‘Ben je bitch niet.’’