Openingszin Wedstrijd JB

He iedereen!!

(Ten eerste, als je een hater bent gelieve geen onnodige
reacties te plaatsen danku =) )
Ik ben dus een enrome fan van Justin Bieber,
en vanmiddag zag ik een wedstrijd staan om een meet
en greet met hem te winnen in Londen.
Maar de schiftingsvraag is: Laat ons meteen ook weten met welke originele openingszin jij tijdens je meet en greet indruk wil maken op JB.

Dus willen jullie een beetje helpen denken,
want dit wil ik echt zoooo graag winnen =P

Ty x =D

nee. beetje andere mensen laten helpen zodat jij naar londen kan?

Ik denk niet dat iemand je gaat helpen. Volgensmij zijn hier wel meerdere JB-fans. Dusja, maar succes though.

Nja dat dacht ik wel xp

Ik heb de opening, en jij de zin.

succes in ieder geval, ik kan nergens op komen. (:

Wij moeten jou helpen om een wedstrijd te winnen? Dat is fraude hè, dat weet je?
JIJ moet die zin bedenken, als je een ‘gestolen’ zin gebruikt, heb JIJ niet gewonnen. Of in ieder geval onterecht.

JB-haters → ofcourse no help.
JB-fans → willen zelf misschien ook wel een meet&greet en zullen jou dus ook niet gaan helpen.
de rest → zal er geen behoefte aan hebben jou daarmee te helpen.
:slightly_smiling_face:

^exactly…

Ik ga jou niet helpen om een zin te bedenken.
Stel ik ben een Justin Bieber fan, dan wil ik dat liever zelf winnen.

Dat gun ik jou dan echt niet, dat je wint zonder zelf iets te kunnen bedenken en zonder je best ervoor te doen.

Oh, en al ben ik geen JB fan, dan zou ik nog steeds wel een meet & greet in Londen willen winnen. Maar dat doe ik niet, want dan zou ik het anderen ontnemen die dat heel graat willen. Maar ik ga er dus vanuit dat niemand jou aan een openingszin wil helpen.

ik denk eigenlijk dat er hier genoeg “beliebers” zitten die dit topic volgen en elke minuut refreshen… :ninja:

krijg je er ook een vlucht gratis bij? dan wil ik evt wel winnen en geef ik die meet&greet gewoon aan iemand anders xD

Wees orgineel.

:'D

eh nein.