Gaat er nog iemand morgen naar de opendag van de HvA?
Ik ga naar ‘Media, informatie, communicatie’, ’ Communication & Multimedia design’, en naar Communicatie.
En jullie?
Gaat er nog iemand morgen naar de opendag van de HvA?
Ik ga naar ‘Media, informatie, communicatie’, ’ Communication & Multimedia design’, en naar Communicatie.
En jullie?
Nee, ik ben pas naar de UvA geweest. Ik wil ook iets met media en communicatie doen
Ik ben vorige week ook naar de UvA geweest, naar Media en Cultuur! Ik twijfel zo erg tussen HBO en WO! Naar welke opleidingen zit jij allemaal te kijken?
Ik ga ook Communicatie(wetenschap) doen, maar dan op de UvA!
Aah, leuk!
Ik ga waarschijnlijk alleen kijken bij oefentherapie aangezien ik al heel vaak naar International degree in English and Education ben gaan kijken en al ingeschreven ben, maar er is een loting dus heb een tweede optie nodig.
Oke, leuk! Is ‘gewoon’ lerarenopleiding Engels niet een logischere 2e keus, of zie ik dat verkeerd?
Ja, maar ik heb zo iets dat de gewone lerarenopleiding engels mij niet genoeg motiveerd, want IDEE is btw een hbo+ opleiding dus op universitair niveau. Ook weet ik nog niet zeker of ik docent wil worden en wil daar achter komen in mijn eerste jaar als ik niet wordt uitgeloot
Communicatiewetenschap, Media en Cultuur en Communicatie- en informatiewetenschappen (VU)
Oke, dan kijken we dus naar de zelfde opleidingen. Ik twijfel alleen nog tussen HBO en WO.
Ik ben inmiddels thuis, en wat viel dat ontiegelijk tegen. Ik denk dat het de UvA wordt!
heeeiii!
Ik ben vandaag naar mic geweest!
Maar ik vroeg me af waarom jij voor de universiteit gaat kiezen?
Ik zit namelijk op vwo en ik twijfel ook nog een beetje
Jammer, waardoor viel het zo tegen?