Openbaar Vervoer

Hoi meiden,

Ik dacht dat het misschien wel handig zou zijn om een topic te starten over het openbaar vervoer, zodat iedereen met vragen (over bijvoorbeeld stations, aansluitingen, etc) hier terecht kan en dat iedereen elkaar kan helpen!

Om te beginnen heb ik al een vraagje, haha. Van de week ga ik naar Duinrell, ik neem de trein vanaf Gouda naar Den Haag Centraal en vanaf daar neem ik de bus naar Duinrell. Ik heb vier minuten de tijd om uit mijn trein naar de bus te lopen. Het busplatform op Den Haag Centraal schijnt boven het station zijn. Weet iemand of ik het kan redden in 4 minuten, als ik ga rennen? Alvast bedankt!

Zo groot is Den Haag centraal nou ook weer niet. Je moet alleen geen vertraging met de trein hebben.

Red je wel, je moet zo snel mogelijk eruit rennen en naar buiten richting de trams, daar heb je de trap naar boven.

Bedankt! Dat is vanaf de treinen gezien aan de linkerkant van het station toch? :slightly_smiling_face:

Als je richting de burger king gaat zit je goed. Langs die kant zeg maar.
Je hebt ook nog een ander, maar die gebruik ik zelf nooit.

De bus rijdt toch ook een aantal keer per uur? Als je 'm dan mist, pak je gewoon de volgende.

Ja, meestal om het half uur.

Oh, dat is best weinig! Maar goed, half uurtje wachten is ook geen ramp.

Richting de burger king is alleen nu wel een zootje met die verbouwing. En is die trap daar niet weg? Of was dat de andere kant?

Haha nee heb er gister nog gelopen.
En dat zooitje valt best mee. Believe me als je eenmaal die kant op loopt, snap je het wel.
Er zijn ook bordjes hoor met naar de bussen.

Bedankt :slightly_smiling_face:

Ik vind het anders best een zootje. Als je van de rr komt moet je nu een heel stuk omlopen.